Gå til innhold

Hvilken vogn har du valgt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk for em Emmeljunga Duo Smart. Er så suuuperfornøyd (før bruk, hehehe) Gleder emg til å trille lillegutt :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt Simo Kombi. Farge sort m grått standard understell.

Aldri hatt den type vogn før, men den ser veldig fin og grei ut:)

Lykke til i vognjungelen:)

Skrevet

Har Tautonia vogn me softbag og 4 hjul :) Veldig fornøyd me den ja <3

Skrevet

Bugaboo Cameleon her. Passet oss best :) Var skikkelig lettet da vi kjøpte vogn, var såååå lei av å gå og gruble på hva som var best og hvorfor etc. Etter kjøpet har vi ikke angret en dag :)

Lykke til!

Skrevet

Emmaljunga City Cross.

Skrevet

emmaljunga city cross med city bag creme celebration utgaven :) barnevognenens rolls royce spør du meg !;)

Skrevet

Svart simo kombi, svart understell, lysblå bagline. Hatt simo kombi før og var kjempefornøyd. Har også Teutonia S3 sportsvogn og Carena trille (reisevogn) fra før som skal brukes neste sommet.

Skrevet

Brio go. Beste vognen!:=)

Skrevet

Emmaljunga Mondial Duo. Super fornøyd med valget :)

Skrevet

Bugaboo cameleon, og kjempe fornøyd med det:))

Skrevet

Jeg har også svart simo kombi med svart understell:).. er kjempe fornøyd før bruk hehe :P.. gleder meg masse til å trille prinsen eller prinsessen i den :o)

Skrevet

emmaljunga edg duo. med sports understell :) super fornøyd :D

Skrevet

Emmaljunga Nitro City, storfornøyd. Mitt fremste kriterie var at vogna skulle ha 2 svingbare forhjul, og var i utgangspunktet på utkikk etter Brio Go. Men den var det ingen butikker her som førte slik at jeg fikk sett på den, så da ble det Nitroen i stedet .-)

Skrevet

Her har vi Bugaboo Cameleon, Bugaboo Bee og TFK twinner twist duo til lille babyen.. Og så har storesøster sine egne vogner..

Skrevet

Har kjøpt en ny emmaljunga mondial duo i creme leatherette med matchende stelleveske og quatrolift. I tillegg har jeg kjøpt en trille til 1000 kr på babyplaneten som kan brukes fra nyfødt. Er kjempeførnøyd med valget.

Skrevet

Jeg har valgt en brun simo kombivogn med sort understell til nr 3.

Hadde simo kombi til første, og var super fornøyd.

Valgte simo bag vogn til andre (pga større plass i baggen) og byttet etter den til emmaljunga classic sport som jeg nettopp har solgt videre.

(var veldig fornøyd med den også,men syntes den var litt lav og likte ikke kantene rundt hodet som stjal 7 cm sovelengde)

Kjøpte også en emmaljunga scooter pga liten str og lett å få inn og ut av bil. Denne bruker jeg fortsatt til nr 2, og har tenkt å beholde til nr 3 trenger!

Lykke til med valget!

Skrevet

Emmaljunga edge (lilla) med classic understell.

Største beistet av ei vogn, men babyen kan bruke baggen lenge, den er solid, babyen ligger høyt, ikke tung å trille (bare løfte inn og ut av bil), og den har integrert myggnett i kalesjen, gyngefunksjon på baggen. Har kjøpt med adapter til bilstolen vi har kjøpt fra britax.

Skrevet

teutonia spirit S3 med fashionbag. Alt i svart med grått trekk inni bagen. Veldig fornøyd med alt unntatt stelleveska. Syns ikke den er veldig fin å se på.

Skrevet

Brio, Brio, Brio :D Har kjøpt Brio Joyful. Synes den virker helt prima ;)

Skrevet

Emmaljunga mondial duo med sportsunderstell. Har av naturlige årsaker ikke begynt å bruke den ennå, men valgte den mest fordi den har stor bag og virker solid. Det er også vuggefunksjon på bagen. Understellet er av god gammeldags type med fire like store hjul og forståelig bremsesystem. Jeg har valgt en hvit vogn fordi mørke farger fort blir varmt i solen.

Lykke til med vognvalget!

Skrevet

Emmaljunga City Cross med Quadrolift.

Skrevet

Vi har kjøpt TFK joggster twist - IGJEN..

Har en helt lik til storesøster ;o)

Vært superfornøyd hele veien - fra nyfødt til "stort" barn.

Kjempegod plass i både bag og sportsvogn.

Stabil og lett å trille.

Anbefales ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...