T#3 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 I dag er det (kanskje) den store dagen! Har time til kontroll og evn. igangsettelse om en time... Hjelp! Gruer meg egentlig veldig kjenner jeg! I følge reglementet på sykehuset skal man settes igang 14 dager over (ikke senere), og for meg er det i dag. Håper jeg har gutten min i armene innen dagen er omme! Klem!
Nicoline3 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Ååååå jeg krysser fingrene for deg!! Har fulgt med på deg og synes det er helt grusomt at du har måttet gå alle 14 dagene over uten igangsetting. Jeg gikk selv 10 og 13 med de to forrige, så jeg vet ALT om hva du har måttet gå igjennom. Jeg hadde også time på dag 14 med siste,men han valgte å komme selv dagen før! Ønsker deg masse lykke til, og satser på at du kommer fort igang og at du har han i armene iløpet av dagen/kvelden!!! Skal tenke på deg og sende mange gode trøsteklemmer i hele dag. Gi oss gjerne en oppdatering når ting har roet seg! Klem klem
benelen Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Går du her ennå? Jeg fikk prinsessa mi på torsdag morgen og har ikke vært inne her etter at hun kom. Men jeg har tenkt på deg innimellom. Du hadde vel termin dagen før meg. Lykke lykke til! Håper du får en like fin fødsel som den vi hadde!
velsignet med to Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Masse lykke til i dag, håper du har den lille i armene dine snart!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Masse lykke til! Satser på du er i full gang nå! Klem
T#3 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2010 Hei:) Tuuusen takk for all omtanke og gode ord:) 1 modningspille satt kl 11, så nå har jeg perm. fra sykehuset frem til kl er 17. Blir vel sikkert en pille til da... Er mer moden nå enn jeg har vært på de siste kontrollene. Takk og lov! Gruer meg ikke så mye lenger, nå er jeg egentlig bare klar for litt smerte! Bring it on!
Nicoline3 Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 He he, blir sånn når man går så lenge over....da kan man takle ALT bare man får den lille ut og kan begynne å bli kjent med han!!! Regner med at ting skjer fort etter kl 5 da siden du allerede var mer moden enn på lenge. Gleder oss til resten av historien! ;-) Lykke til igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå