Trollmor til 2 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 I dag fyller datteren min 2 år! Himmel så fort tiden går, sånn i det store og hele..! At det er 2 år siden jeg holdt henne i armene mine for første gang... Eller.. Det stemmer ikke helt enda da. Er fortsatt noen timer til hun ble født. Akkurat på denne tiden lå jeg og sov etter å ha fått epidural tror jeg =P Og akkurat på denne dagen runder jeg 9 fullgåtte uker. Enda et skritt nærmere 2.trimester <3 I går feiret vi bursdagen med venninnene til datteren min, pluss foreldrene. Onkel var også med i går =) Feiringen varte i nærmere 4 timer! Og bursdagsbarnet sovnet fort og sov godt hele natten igjennom =) I dag kommer nesten hele familien vår - 4 bestefedre, 2 bestemødre, 3 "tanter", 2 "onkler", en oldemor, en tante og en nevø. Så vi blir vel minst 15 stk til sammen her i dag..! Og min kjære mann har blitt syk (igjen!) stakars... Så dagen kan nok bli vel slitsom for han ihvertfall. Jeg har prøvd å si til han at vi kan avlyse eller flytte bursdagen, eventuelt flytte på han, men det vil han ikke ha noe av. Så da får vi vel bare forsøke å komme oss helskinnet igjennom denne dagen og da =) Gratulerer med dagen, min kjære 2åring! Og gratulerer med 7-ukersdagen min ukjente spire =)
Prins-07-Prinsesse-11 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer så mye med en 2 åring i hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå