Cybele Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hurra, hurra, hurra=) Måtte bare få det ut=) 2 pp bare. Men jeg har vært klar i flere år og vært her inne ogsneket, så det føles egentlig som om ventetiden har vært lang. Hurra! Termin 8.mars. 9 dpo var testen HELT blenda. Ikke antydning til skygge i noen lysvinkler elle retter mange timer. Testa ikke mer før i dag 14 dpo. 3 positive tester, deriblant en cb digital. !!!!!! Sender masse babystøv
Peispå! Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 åhhhh, GRATTIS!!!! Så morsomt:-) Hvordan går det med resten av DHW gjengen? Følte meg snytt da dere flyttet tråden deres.... He,he syntes den var så innmari fetlig, og var inne å snikleste titt og ofte:-) Så herlig å få en positiv test, det må være himmelen:-) Nyt den nyoppdagede graviditeten og koooos deg masse fremover. Gratulerer så mye igjen!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer!! Kos deg i tiden fremover =)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer:-D Heldig du som slapp å prøve så lenge før spiren satt. Er selv i 3pp nå, så har ikke hatt så lang prøveperiode vi heller ennå. Nyt sommeren med voksende mage:-)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 gratulerer så masse. send litt babystøv år vei også
Lilledrøm Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 HERLIG... Gratulerer !!!! Jeg testet også Positivt ihelgen..Er bare såå utrolig moro )) Det var etter 5 PP, men brukte CB Fertilitetsmonitoren i 2 mnd og da satt den,, utrolig hjelpmiddel for meg hvertfall,,,ANBEFALES )
Carina har to små gull Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå