Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akk ja. Her sitter jr fortsatt på rumpa og ser ikke ut til å ville snu seg i det hele tatt, argh!

En god venn av familien som forøvrig er spesialist i allmenn medisin mente det like gjerne kunne hende att han hadde snudd seg så sent

( uke 36 + 5 ) hos meg pga bekkenplagene mine, så han annbefalte denne linken, da fødeavd ikke hadde noen fullgod forklaring på hvorfor han hadde snudd seg så sent. Det har vært rimelig trangt der inne og fremover blir det jo ikke noe mindre trangt heller.

men det kan jo være verdt en titt for alle de som lurer på "hvorfor snur de seg" når det ikke er noen annen bestemt grunn til det.

Må si jeg ble litt paff selv når jeg leste det og litt overrasket over att sykehuset ikke opplyste om dette. Hvertfall siden de henviser til kiropraktor rett som det er.

http://www.bekkenogbarn.no/default.asp?V_ITEM_ID=330

Når jeg tenker meg om også, så hadde jeg i den perioden hvor han snudde seg, mere plager med bekkenet også. det verket mer og jeg måtte bruke krykkene hyppigere enn "normalt" noen dager. Så det kan nok være noe i det og tenker jeg da...

Noen som har hørt om dette før??? Det var nemlig totalt nytt for meg, så jeg er så spent på hva andre har fått beskjed om...

God morgen forresten ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant! Ikke hørt noe om dette tidligere - og har hatt to barn i seteleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...