Gå til innhold

Søndag 27.juni.......dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lage en liten "dager igjen" - tråd her på morran!

6 dager til termin idag, men har trodd at det har vært noe på gang hele helgen, fredag sov storesøster på 2 til og med hos barnevakten for jeg var sikker på at noe var i gjære. Men.....to dager senere og fortsatt ingenting...Skuffa når jeg våkner om morgenen, hehe!

Men men, lillebror kommer vel når han er klar!

Ha en fin dag i sola damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager til Ul termin.

30 dager inkl overtid ( må liksom regne med de og syns jeg, så slipper den tiden hvertfall å bli så uendelig lang...)

Og 10 dager om Jr fortsatt sitter på rumpa førstkommende fredag. da blir det ks. Så vi har ett bredt spekter med valgmuligheter her i huset ;0)

Meeeen, vi tar høyde for att han tar til fornuft og snur seg, pluss litt overtid. Så er alt annet bare positivt;0)

Skrevet

29 dager og glad for å se 20 tallet.....men går sikkert over som vanlig, så da er det nok riktigere å si ca 40!!

Skrevet

22 her. Er lei, kjenner jeg.

Skrevet

30 dager, og i morgen er det bare 29 dager igjen:-)

Skrevet

16 dager... (virker som 4 måneder til) ...

Skrevet

4 dager igjen. Mens-termin i dag. Holder på å klikke etter et langt og tungt sv.skap som jeg bare vil bli ferdig med. Stakkars resten av familien min som må leve med sur kjerring. Sukk. Prøver å ta en dag av gangen :-)

Skrevet

15 daga igjen. Håpa tiden går fort :) Tre storebrødre venter veldig på lillesøster nå :)

Skrevet

22 dager igjen.. Og vogna er klar med nystrøket dynetrekk og myggnett m bier på:)

Skrevet

kun 6 dager i gjenn:o)

Skrevet

6 dager igjen her, ingen fullmåne effekt i går.. ;)

Skrevet

21 dager og fødeklar i dag:) Men regner ikke med at hun kommer i aller nærmeste fremtid.. Går vel over som sist..

Skrevet

7 dager til termin og veldig klar for fødsel=)

Skrevet

21 dager igjen til termin. Spennende :) :)

Skrevet

9 dager igjen. Jeg er også SÅ lei, svær som et hus og ikke i form. Venter gjester i ettermiddag (har bursdag i dag, hurra for meg), og kjenner at jeg egentlig har mest lyst til å ligge under dyna i stedet .-)

Skrevet

24 dager igjen til termin og holder på å besvime av varme og smerter nede der gutten har hodet sitt!!!

Skrevet

3 dager på overtid her. Er veldig klar for å føde!

Skrevet

46dager....................... :P Lei allerede jeg..... ;)

Skrevet

26 dager igjen! :-) Han kan godt komme litt før....:-)

Skrevet

0 dager - termin i dag. Så her blir det overtid, håper bare det ikke blir 14 lange dager, men at noe kan skje iløpet av uka *HÅPE HÅPE*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...