Gå til innhold

Mammaklær i Tr.heim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som om butikker som selger mammaklær i Tr.heim?

Vet at polarn o. pyret selger litt mammaklær men vet ikke hvor i Tr.heim den ligger, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polan O Pyret ligger på Solsiden, men de har ett lite utvalg synes jeg.

Er veldig fornøyd med service og utvalg på Bellykiss, den ligger i Fjordgata ved Nøstebarn.

Ellers så har jeg funnet litt på HM på Trondheim torg og City Lade.

Zip i Olav Trygvasson selger også, men dårlig utvalg og dårlig service...

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt noen mamma bukser på Hm, faktisk veldig greie bukser. Ellers så har jeg kjøpt bacic genser på Vero moda, sitter kjempe fint over magen og er litt lange. Har dem i kort og lang arm og i mange fine farger. Er kjempe fint å kombiner med et stilig skjerf eller smykker.

Skrevet

Takk :) Skal til Tr.heim neste uke så da skal jeg ta meg turen innom alle plassene.

Synes det er så vanskelig med mammabuksene for alle er så forskjellig sydde så noen sitter bare rart på meg. HM har hatt veldig lite utvalg i det siste, fant ikke str jeg skulle ha så jeg sjekket ut på HM.com/no men der var det heller nesten ikke noe utvalg, en dongeri bukse bare :/

Det var lurt med basic ganserene på vero moda, det skal jeg også sjekke ut! :)

Skrevet

Jeg må bare få skrive under på at Bellykiss i fjordgt. er helt topp, anbefales:)

Skrevet

Skriver under på at Bellykiss er topp jeg også:-) Har kjøpt masse fine klær der, og prisene er gode! Løp og kjøp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...