Gå til innhold

Første trinn på veien mot.......................

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt ett stort skritt på veien til å få min egen lille famillie med litt hjelp i fra våre gode venner i Danmark :-)

Da jeg i dag har en jobb som ikke lar seg kombinere med det å være alenemor, har jeg nå funnet jobben!!!! og søknaden er nå sendt, så nå er den nærvepirrende tiden å vente og se, om det står navnet mitt på den :-) og om den blir min., blir det..................................

Div. undersøkelser i forhold til om jeg kan få barn, med litt hjelp eller om jeg skal gå rett på IVF, med tanke på alderen min. Blir jo ikke akkurat yngre for hverdag heller :-/ selv om jeg ikke føler at jeg nærmer meg 40

Jeg må vel inrømme at det frister meg litt det å gå rett på IVF med tanke på alder og tid. Men det må vel diskuteres med den stor "guruen" i Danmark, Dr. Lindberg om hva han vil anbefale for meg. Har vel egenlig bestemt meg for CF, og Dr. L om det det ikke skulle være en noen annen grunn for det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142028339-f%C3%B8rste-trinn-p%C3%A5-veien-mot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pippi9

Støtter deg i å gå rett på IVF. Jeg er i gang med mitt først IVF nå etter 6 negative inseminasjoner, blir spennende å følge med på utviklingen - får jo vite ganske mye mer om hva som skjer enn ved vanlig inseminasjon som er litt mer black-box.

Velkommen i klubben!

Gratulerer med valget om å skaffe deg familie.

Jeg gikk også rett på ivf - både pga min høye alder og fordi jeg har vært gravid og mistet mange ganger i et tidligere parforhold. Enkelt og greit og rett på sak...Får jo på en måte gjort opp en status på eggene også på denne måten - se hvor mange en får ut - hvordan de befruktes og om de er av god kvalitet.

Selv har jeg brukt Trianglen og er svært godt fornøyd med dem. Men CFC er også dyktige, samt noe rimeligere, så sånn sett er det et supert alternativ :)

Ønsker deg masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...