Gå til innhold

Bilstoler til tvillingene mine?

xwoman

Anbefalte innlegg

Hei, er nå i uke 32+5 og har funnet ut at nå må jeg snart ta en avgjørelse vedrørende bilstol. Jeg har en TFK tvillingvogn og ønsker å kjøpe bilstoler som kan settes på den. Har hørt at det kan være praktisk. Noen som er enig i det?

Ellers, så har jeg sett at mange kjøper Maxi cosi med base, eller Besafe Easy sleep med base. Jeg vet rett og slett ikke.

Hva kjøper dere?

Fortsetter under...

Hei!

Vi har kjøpt OTH vogn og Maxi cosi bilstoler. Disse kan man klikke på vognen. Virker litt praktisk i de tilfeller man skal en rask tur i butikken eller bare en rask tur i byen etc. Så slipper man å flytte de og sånn. Men det er vel hver sin smak:)

Vi kan forresten ikke velge og vrake i bilstoler siden vi har en toåring fra før og trenger plass til tre barnestoler i bilen

• 3 uker senere...

H&M pluss vår lille spire - ble litt nysjerig da du sa du hadde en 2 åring + tvillingene. Sønnen min er 17 mnd nå, men kommer til å være ganske så nøyaktig 2 år når tvillingene mine kommer. har lurt på hvordan det skal gjøres med bilsetene da det blir 3 av de. Har du alle 3 baki og hvordan fungerer det i det hele tatt? Har lurt på om jeg muligens må koble ut airbaggen forran og ha endstemann sittende der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...