Juni2010 Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Vi fikk en flott gutt 23. juni - på termindagen Jeg var igrunn ganske sikker på å gå endel dager over tiden, men jammen klarte han ikke å holde seg til "planen"! Vannet gikk kvelden før, etter en lang natt ble det tilsutt et keisersnitt på oss - men uten at vi opplevde det som dramatisk. Nå et vi hjemme og veldig glade! Så får vi ta utfordringene rundt melk som ikke er skikkelig igang og litt gulsott som de kommer... lykke til alle dere som venter på deres små!!
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Gratulerer så masse med den lille prinsen!
MammatilNathaniel<3 Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Fødte selv den dagen:) Fra første ri kom og til prinsen min var ute tok det hele 26,5 timer... Måtte tilslutt ha hjelp av vakuum. En utroligt slitsom fødsel, som overhodet ikke blei slik jeg hadde sett for meg. Lillegutt har også her litt gulsott, men fikk reise hjem idag tiltross for fortsatt litt stigende verdier. Inn til ny prøve mandag. Ønsker deg masse lykke til fremover:) Var en flott dag å få gutta på Klem
Nicoline3 Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer så mye med lille prinsen, kanskje vi sees i byen en dag ;-) Deilig å slippe å gå over da, håper det samme selv,men satser ikke på det (gikk jo over med de to forrige) Har du forresten hørt noe fra bennylure? Hun hadde termin 31 mai,men gikk ihvertfall noen dager over, siste innlegg var 9 juni,men ikke noe etter det. Har byttet tlf, og dermed mistet nr til dere begge! Håper dere får kost dere masse med god gutten, og at melk og gulsot retter seg selv. God klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer så masse med prinsen din! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå