venter på den lille :) Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Nedpress, kynnere, mensmurringer, sliten i ryggen? ? Jeg har litt nedpress, kjenner det i skambenet, på blæra, litt i lysken. Kynnere og mensmurringer har jeg. + samtidig av og til. litt ømt i halebenet. Sover dere godt, eller våkner dere etter ca 5 tomers søvn å må ha mat og et toalettbesøk? hehe. Jeg våkner etter 4-5 timer, opp å spise etc. Trøtt ja Bruker et kvarter på å snu meg i senga, hehe. (Det er lov å overdrive ) Er dere også så spennte at dere nesten blir sliten av dere selv iblandt ? Jeg driver å visualiserer fødslen støtt og stadig! Har dere alt klart eller? All innkjøp ok her, MEN Vi flytter om en uke vi.. weee travelt ;D Hodet festet, magen sunket? Magen sunket ja, men hodet vet jeg ikke om er festet. Ps, Får dere murringer i ryggen etter sex? Har dere en magefølelse når skatten deres kommer?
fiskelisken Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Er 37 uker idag Formen er helt grei. Blir fort sliten og får vondt i ryggen og bekkenet av det meste. Tungt å snu seg om natte men går heldigvis bare en gang på do om natte Må ha ihvertfall 2 blunder om dagen men ikke alltid lett siden 2 åringen er hjemme ifra barnehagen noen dager i uka. Idag hadde jeg fått endel vann i beina mine. Lagt på meg ihvertfall 16 kg. Kjenner litt nedpress innimellom og om kvelden på denne tiden er det skikkelig sirkus i magen og da trykker han på alt som er der nede Tror ikke magen har sunket så veldig ennå. Hodet vet jeg ikke om er festet seg. Hadde ihvertfall ikke det i uke 35+3 Det meste er kjøpt inn unntagen bleier og flasker ol. Kjenner at jeg gruer meg litt til fødselen. Lurer så fælt på hvordan det går denne gangen Gleder meg til å bli ferdig og til å bli kjent lille guttebassen De fleste kynnerene kommer om ettermiddagen og kvelden.
mizza84 Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 19 dager igjen her. Her har magen sunket veldig, masse nedpress og kynnere, ho lurer meg gang på gang... Jeg er vel oppe 3-4 ganger i løpet av natten pga. tett nese, å på do... Ryggen er blitt mye bedre enn den har vært, virker som det har stabilisert seg etter hodet festet seg for en liten stund siden ) Men fortsatt ikke bra, men det var så ille at en minste forbedring er å juble over )) Er også øm i halebeinet som deg.. Prøvde oss på rikshospitalets sex oppskrift i går, men funka dårlig, ingen fødsel enda (( Det var ikke en veldig behagelig stilling heller for å si det mildt.. Ingen murringer i ryggen etterpå.. Hadde veeeldig følelsen i går, men der tok jeg vist feil... Håper på en av de nermeste dagene nå.. Ellers skal jeg ikke gå over tiden å det er godt å vite hvertfall ))
Nicoline3 Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Er 36+1 i dag og varierende form. Hodet knapt festet på kontroll onsdag, og det har ført til en liten bedring i bekkenet (har vært veldig plaget og er 100% sykmeldt fra uke 32) Sover nesten ikke om natten, våkner ca hver til annenhver time....tett nese, tykk hals, halsbrann, toalettbesøk, vondt bekken når jeg snur meg osv. Men jeg får skryt av JM for den mest positive holdningen hun har sett hos noen med mine plager.....sikkert pga jeg vet at dette er siste gang, og at vi brukte 1 år på å bli gravide (da burde jeg ikke klage nei) så jeg holder ut med godt mot og med stor glede til jeg får treffe den lille gutten min (nr 3) Håper vi alle kan få litt før tiden, og at vi får flotte fødsler å se tilbake på!
Nicoline3 Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Glemte å si at jeg har kynnere og mensmurringer bare jeg tenker på å røre meg, og at det har vært sånn i noen uker allerede! Veldig til trykk mellom beina , så det kjennes nesten ut som lyskestrekk, men det har vel sammenheng med at hodet er i ferd med å feste seg!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Halo, Formen er grei... Har hatt mye kynnere hele veien (fra uke 16-17) Sliter med å gå.. pga. bekkenet og kynnere. Blir veldig fort sliten ...noe som er utrolig irriterende, for hodet mitt har lyst til å gjøre masse masse ) = redebyggemodus. Sover dårlig - dessverre finner ingen god avslappende stilling.. er oppe på toalett 1-3 ganger ila natten. Har heldigvis ikke vann i kroppen eller halsbrann ;o) MEN - koser meg myye med sparkene og livet i magen. Tenker at det kan jo være siste gang? Og prøver å nyte den siste tiden med stillheten før den nye "sjefen" dukker opp :=) Magen er ikke veldig høy - har aldri vært det heller.. Han ligger med hodet ned.. men vet ikke om det er festet? Og gått opp ca. 11kg. Masse lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå