vimsa .-) på overtid Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 jeg har to fra før, og denne kommer i juli, jeg syns varmen blir veldig slitsom nå, og lunta altfor kort med de andre små, magen er stoooor og tung nå og det verker i bekkenet. også blir jeg uvel, svimmel og kvalm av varmen, jeg elsker den gravide magen min og babyen inni den, og trives med å gå gravid, men synes det er tungt å finne på noe med unga i varmen. de vil gjerne på stranda og i trampolina og de vil spille ball med meg osv, og jeg klarer knapt bevege meg rundt huset. klarer ikke sitte i strandstol, og langt mindre ligge på solseng eller noe sånt. litt sånn samvittighetsnag nå, for unga her har en kjip mamma i sommer, og lite stimulering og få aktiviteter. heldigvis er de ganske flinke å leike alene, og det er jo sunt og bra, men jeg sier jo nei hele tida, til alt de foreslår... jaja,,, det blir bedre neste sommer....
jasu88 Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 har en på 1 1/2, som jeg bare går å tusler etter så han ikke går dit han ikke skal gå, ikke nå morro mamma her akkurat... jeg bor i finnmark, å vi har ikke hatt så mye sommer ennå. men i dag har vi hatt en varme på over 20 grader, å det har føltes som om alt vannet jeg har fått i føttene har stått på kok hele dagen. det er helt ufatteli varmt, å har ikke klart å sove i natt pga varmen... men det er nesten får dumt å klage på den ENE dagen med sommer her, videre er det meldt bare dårlig vær igjen... (litt lettet;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå