Gå til innhold

Har lagt på meg alle kiloene igjen! Deprimert

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i januar. Trente 3 ganger i uka hele januar,februar,mars ,april. Var kjempeflink. Spiste havregrøt til frokost.

Salat med masse sundt i til Lunsj.Ofte fisk til middag.Noen ganger kjøtt. masse grønnsaker. Knekkebrød med magert pålegg til kvelds. Litt frukt og mørk sjokolade når jeg fikk lyst på noe søtt.. Var kjempeflink. Gikk ned 10 kilo.Så fornøyd og gledet meg til å kunne gå i bikini igjen!

Men så sprakk jeg i mai.ble plutselig så deprimert. Kom inn i en vond sirkel med ekstrem overspising! Vet ikke hvordan jeg skal komme ut av dette?? Er så forferdelig fortvila. Har snakket med legen min ,hun sier det er stress.At jeg må slappe av! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er deprimert. Det er mange som har komentert vektøkningen.

Kan ikke gå i familieselskap. For da spør de om jeg er gravid.Ei tante anbefalte meg en slankekur hun hadde prøvd.

Alle kiloene har lagt seg på magen min!

Fortsetter under...

Finn ut hvorfor du er deprimert og prøv å sett opp en måltid og treningskalender som virker over tid, men som ikke er for hard.

Kanskje ble vinterslankinga di litt for mye for deg. Du gikk jo ned, men kanskje det hadde noe med smellen din å gjøre, eller?

Lykke til! Jeg er sikker på du kommer deg utav sirkelen. Ikke tenk så mye på magen i helga. Prøv å slapp av og prøv å finn noe positivt å tenke på hver dag. Ros deg selv. I dag har jeg vært flink til å lytte, i dag har jeg kokt god kaffe, i dag var jeg flink til å rydde.. Gi deg selv små komplimanger og senk skuldrenene. Du er god nok som du er..og alle blir bedre med åra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...