Gå til innhold

Hvor langt kan en scooter gå sånn ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og ser på finn, men jeg har ikke peiling på om det er mye å ha gått f.eks. 5000 km eller 20000 km.

Skrevet

Jeg solgte min for litt siden, den er 5 år gammel, men har vel bare blitt brukt mye 3 av årene. den hadde gått litt over 8000. hadde gått noe over 2000 når jeg kjøpte den. jeg har ikke hatt mye problemer med den... men ville nok ikke kjøpt en som har gått over 10000... og spør om den har vært på service og hvordan den har blitt vedlikeholdt!

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Greit å vite sånn ca:-)

Skrevet

Bra spm Monajenten! Vi holder også på å lete etter scooter og vet ingenting om hva man skal se etter.

Skrevet

:-) Jeg tenker at jeg kanskje burde gå til forhandler, men det er så utrolig dyrt hos mange. Og jeg tror at man kan spare mye på å kjøpe en som bare har gått litt. De mister vel verdi de også, på samme måte som biler gjør med en gang de kommer ut på veien.

Skrevet

Ja, det tror jeg også er veldig, veldig lurt! For å si det sånn... Jeg hadde scooteren i tre år, og kjørte frem og tilbake til jobb (4 mil hver dag), og hadde meget stor nytte av scooteren ellers og den tapte seg bare 5000 på de årene. Hadde jeg ikke krasjet slik at det ble skrammer og greier hadde jeg nok fått mye mer. Scooter er utrolig lurt! 300 kr i årsavgift, en tank bensin i uka (50 kr) om du bruker den endel. Super i byen. Du slipper kø, for du kan bare suse forbi ;)

Ååååå, jeg savner det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...