Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Jeg er gravid med mitt tredje barn i uke 13. Har 2 jenter fra før og har noen spørsmål rundt svangerskapet: Kan noen få en fornemmelse av hvilket kjønn det er? Selv har jeg veldig guttefølelse.... Ønsker etterhvert å be om keisersnitt pga en grusom fødsel som endte i akutt KS sist. Har UL termin 3 januar. Kan noen se sånn ca når barnet blir født? Kan noen se om jeg etterhvert vil få mer energi..? Jeg er født 2 september 73.
MC81 Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Hei jeg får opp jente på deg! Du får ks om det er det du ønsker, men du na ha en samtale med de om det for å få dette innvilget! I forhold til energi så tror jeg nok du kommer til å ha det litt tungt i dette svangerskapet. Det er vanskelig å bære et barn og allerede ha noen som trenger mamman sin! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Tusen takk:). Du har rett, det er så klart vanskeligere å være gravid når man har 2 barn fra før og ikke bare kan legge meg på sofaen når det passer... Er det noen fler som kan se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå