miheno Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Dette gikk så kjempefint - fort og greit og fullstendig overkommelig smertemessig. Definitivt den enkleste av tre fødsler. Klarte å fokusere på pausene mellom riene og å puste når riene sto på som verst. Ønsker dere alle lykke til :-)
Sjokolademonster Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Så bra! Sitter å lader opp til min 2. fødsel, og selv om den første gikk helt fint, håper jeg jo at den 2. blir enda bedre/enklere :-)
Nicoline3 Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Gratulerer så mye med barn nr 3 og takk for innlegget ditt! Venter selv nr 3 om 1 mnd, og trengte å lese at denne var den beste av alle! har en j....og en fantastisk bak meg, så da satser jeg på at denne blir like bra som forrige!! Kos deg så masse med den lille og ha en super sommer!
babalina Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Så flott!! Det samme hadde jeg med nr 3. Og håper på det samme med nr 4 om 12 uker. Gratulerer der, og lykke til videre:-)
Gjest grønn paprika Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Så godt å høre ja! Jeg har 2 vonde bak meg , og satser også på at dette skal bli en fin fødsel! Gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå