Gå til innhold

Et spørsmål ang. underlivet til dere som har født 2 el flere barn... Mulig dette skulle vært på sexdebatt siden, men vil at så mange som mulig vil svare meg:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fødte nr 2 for snart 4 uker siden, og i går hadde vi sex for første gang etter fødselen...og jeg kjente INGENTING!!! Mulig det er for tidlig å si hvordan det har blitt der nede, men etter førstemann hadde vi sex etter 2 uker og da kjentes jeg strammere ut enn før( da ble jeg klipt), denne gangen revnet jeg ingenting og trengte derfor heller ikke å sy... Jeg håper virkelig det går seg til og at det trekker seg sammen litt mer, eller så vet jeg ikke hva jeg gjør. Finnes det evt hjelp å få?? Håper noen vil dele erfaringene sine med på dette området, jeg friker ut!! Hilsen frustrert, men lykkelig 2 barns mor:)

Takk:)

Fortsetter under...

Hehe.... Vent 4 mnd istedenfor 4 uker du, så går det mye bedre! Du har jo nettopp pressa ut en unge der nede! Jeg kan ikke begripe hva som får folk til å ha sex etter 2/4 uker etter en fødsel jeg! En kan da seriøst ikke mene at man har lyst liksom? Er det mannene som presser på eller?

Takk til deg som svarer... vi er alle forskjellige med ulike lyster og behov. Mannen min presser meg ikke til noe som helst, han er verdens beste og jeg har lyst på sex enkelt og greit:)

Det blir nok bedre skal du se. Husker du å trene bekkenmuskulaturen. Det er viktig både i svangerskapet, og ikke minst etter fødselen. Hjelper for bedre sexsliv, og at man slipper lekasjer når man blir eldre...

Det blir bedre etterhvert;)

Bare knip ivei og prøv å stimuler til orgasmer som får livmoren til å jobbe og blodet til å strømme gjennom området som nettopp har blitt mørbanket;)

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har også blitt trangere etter å ha fått barn..

Jeg revnet veldig mye med nr 1 og det tok 7 mnd før jeg greide å ha normal sex..

Men med nr 2 så hadde vi sex etter bare 3 uker, og da hadde det trekt seg veldig bra sammen, og jeg kjente faktisk ganske mye..

Min man sier ofte at han syns det er så rart at jeg har blitt så trang etter å ha født 2 unger, hehe..

Hei! :-)

Jeg har født 5 barn og her blir sexen nesten bare bedre og bedre for hvert barn....;-)

Det er helt normalt å ikke kjenne noe etter så kort tid etter fødsel, det tar ei god stund før kroppen er tilbake i normal " fasong" nedi der, men når det er tilbake så er det nok stor sjanse for at du kjenner enda mer enn før du hadde født! :-)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...