Gå til innhold

Hvor mange dager lørdag 26. juni? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, er det ingen som ville starte tråden siden noen lurte på hva vitsen med den var? :-D Well. I don`t care....

10 dager igjen i dag. I morgen har jeg bursdag, så jeg håper i alle fall ikke han kommer da. Vil at han skal ha sin egen bursdag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23 dager igjen og nærmer meg "fødeklar".. :)

Skrevet

Liker denne tråden jeg. To dager til jenta kommer!

Skrevet

40 i dag.. =)

Skrevet

2 dager til termin, men har ingen tro på at det skjer til da...men er sliten nå ja:/

Skrevet

Haha! Satt å tenkte på hvor ironisk det var at det var samme dama som lurte på hva vitsen var med denne tråden som faktisk har starta den!

13 dager :-) Fullmånen har ikke gitt meg noe effekt foreløpig, bare de typiske vondtene....

Skrevet

IGJEN har jeg lest feil, det var jo ikke samma dama... Jeg skal parkere meg i senga en liten time nå kjenner jeg....

MEN!

LENGE LEVE DENNE TRÅDEN!!! :-)

Skrevet

He he, nå begynte jeg å lure...:-) Men godt å høre at det er flere som soser litt om dagene :-)

Hilsen trådstarter.

Skrevet

7 dager, 1 uke :) hadde virkelig håpet på fullmåne effekt, meen nei da ;p

Skrevet

8 dager til termin i dag og fullmåne i kveld =) =) Håpe Håpe =) =)

Skrevet

25 dager igjen. Har hatt tegnigsblødning på tirsdag og myyye kynnere de siste dagene.

Skrevet

48 dager igjen og nærmer meg høygravid:)

Skrevet

8 dager igjen til termin 4.juli, men to som driver å spår inne på spå/horoskop mente at jeg ville føde 8.juli, og om det stemmer er det 12 dager igjen... Håper de ikke har evner.... haha

Skrevet

18 dager igjen=)

Skrevet

39 dager og herved under kategorien høygravid.. hjelp så fort det går nå..

Skrevet

11 dager igjen.....begynner å bli ganske klar nå. De siste dagene blir vel like lange som svangerskapet til sammen:) Men uansett ikke lenge igjen nå, heldigvis.

Skrevet

14 dager og mye stikninger og kynnere de siste dagene Nesten heilt klar som et egg! :-)

Skrevet

Jeg har igjen 35 dager igjen :-)

Nå syns jeg termin er skremmende nærme ... Enda mange av dere er enda nærmere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...