Gå til innhold

wræææl 18 dager igjen og jeg kvir meg sååååå.....

Stjernoye,mini, engel & micro

Anbefalte innlegg

kvir meg noe himla mye til ks....vil rett og slett ikke ha det*mumle* men om 18 dager er jeg tobarns mamma det er ufattelig det=D gleder meg til det er overstått, men jah kvir meg til alt et ks medfølger....

Fortsetter under...

årh du er heldig som slipper....

jeg har en blodåre som går fra ene veggen over livmormunnen til morkaka på andre siden, så etter å ha konferert med to overleger så satte dem ned veto om at det ble ks enten jeg ville eller ei...det er fare for mitt og babisen sitt liv om jeg tvinger igjennom en vaginal fødsel, så ser jo situasjonen, men urk =(

er på haukeland dette forresten..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Ja da er det vel like greit med ks!

Det er jo så forskjellig hvordan folk opplever ks da. Selv har jeg så absolutt ikke noen god opplevelse av det fra forrige gang, men må man så må man...

Jeg vet det ikke sikkert ennå selv jeg. Veslegutt ligger og turner rundt som en tulling i magen fortsatt (38+3) pga mye fostervann... SKal på ny UL 3 dager før termin så får vi se da om han legger seg ordentlig før den tid noe som jeg tviler på. Dersom vannet går må jeg bare legge meg rett ned og få ambulanse inn til føden.

Håper i alle fall at det ikke skjer når jeg er alene hjemme med snuppa på 2 år :P

Bhg er sommerstengt i hele juli så :P

ja er jo det, men urk vil ikke likevel =(

hadde du planlagt sist eller haste? oi så pass en skikkelig sprellemann du har i magen gitt, min har lagt konstant med hodet ned siden ordinær ul...egentlig ganske utrolig, men hun er bedagelig av seg så...håper hun er like rolig når hun kommer ut*mumle* broren var turbotroll inni magen og er vel det enda..

jeg og må ha ambulanse om vannet går, eller fødselen starter, hørtes så alvorlig ut når dem sa det=S

oi den er litt verre...vi har heldigvis ikke stengt bhg, men har han ute nå pga de 3 ukene vi må ta dem ut i løpet av sommeren...satser på at jeg er safe siden det er så pass lenge til termin i utgangspunktet ( 4.aug) men en vet jo aldri..

Var planlagt ks 5 uker før termin pga mange risikofaktorer så de ikke turte å la meg gå lengre :P

Ja veslegutt er veldig til sprellemann. Han ligger veldig gjerne på skjeiva også der inne.

Ja det går nok bra med ks om 18 dager, de kommer jo ikke så veldig mye før termin unasett så :)

Annonse

hehe dem er noen merkelige små skapninger men akk så nydelige og da =)

nei skulle tro at det er greit, storebror kom 5 dager før og det er jo egentlig til termin i følge beregningene så......

hva som gjorde at du ikke hadde noen god opplevelse av ks?

Jeg ble dårlig etter at de tok henne ut. De setter ei sprøyte som noen kan reagere på og det gjorde selvfølgelig jeg. De hadde motgift mot dette også, men det tok litt tid før den begynte å virke :P

Etterpå hadde jeg veldig med smerter og måtte få ganske mye morfin. Livmora sluttet også å trekke seg sammen så måtte få legen på besøk og ei sprøyte pga dette...

Mistet også en del blod pga jeg går på blodfortynnende så var innmari sliten....

Når jeg kom hjem fikk jeg infeksjon også. Det var jo mest sannsynlig pga de satte tapen på plasteret over stingene, så når jeg fikk min mann til å røske det av så gikk det mest sannsynlig noen sting invendig, jeg besvimte for første gang i mitt liv :P

SÅ som du skjønner har jeg nok vært max uheldig på alle punkter. Er jo mange som har fine erfaringer med ks så det går sikkert bra for deg også tenker jeg ;)

Kan jo komme med min solskinnshistorie om ks:)

Jeg hadde planlagt snitt etter eget ønske med gutten min. Det var en fantastisk måte å føde på, og ut kom en sterk, frisk unge:)

Når jeg skulle opp av senga for første gang etter snittet, fikk jeg petidin intravenøst og intramuskulært, og det funka som bare det! Var ganske ubehagelig i det jeg satte meg opp i senga, men da var det verste unnagjort! Fikk stelle ungen min og gjett om det var stas!

Var i god form etterpå, og hadde absolutt ingen komplikasjoner. Magen ble flat og fin igjen etterpå, og arret vises så vidt:)

Det blir ks med nestemann også i slutten av januar:)

Masse lykke til! Det kommer til å gå kjempebra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...