Ettervinterkommervår Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Huff og huff, er ikke særlig lystbetont dette. Er fullgåtte 10 uker i morgen.Og HATER å være gravid. Kroppen tåler det rett og slett ikke. Er 3. gangen nå, så burde ha lært leksen min... Er i hvert fall aller siste gangen dette, det er i grunnen det eneste som er "bra" akkurat nå. Kvalme, oppkast, trøtthet, influensafølelse, press i mellomgulvet, hodepine, bekkenløsning... you name it, i got it. Og bare å skrive ordene gjenspeiler ikke hvor ille det faktisk er. Vet at jeg ikke er alene, men som legen sier har jeg fått "min del av svangerskapsplager". Klarer ikke ta meg av 1-åringen min, samboeren har ikke ferie igjen fordi han har måttet være hjemme og ta seg av mini når jeg har vært sengeliggende. Vet ikke hva vi skal gjøre, klarer ikke en dag her alene med han. Har ingenting å mobilisere med, og samboer må på jobb. Er bunnløst fortvilet.... Hjelp...
yeah:) Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Off,hørtes ikke noe kjekt ut. Misuner deg ikke. Hvis du ikke har noen i familien,eller venner som kan hjelpe deg i det daglige mens mannen er på jobb så kan du jo undersøke om det er noe hjelp å få av kommunen eller noe annet. Altså at du leier inn hjelp akkurat nå som det er på det verste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå