magica fra tryll Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Rusler inn her idag,jeg da:) 12 uker og gravid med nr 6.
Gjest Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 snik titter inne fra 3.trimester og sender deg en varm klem og gratulerer med godt overstått 1 trimester håper formen er bedre, er ikke lenge til ul nå, spent på kjønn? klem fra tidl WhiteLily
magica fra tryll Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2010 Veeeldig spent,ja;) Har du et tips?hehe Kvalmen er bedre, så nå kan det vel være jeg får spådd litt igjen snart også....Har ikke glemt deg:) Hvor lenge har du igjen nå da? Og går det bra? Klem
Gjest Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 jeg har 13 dager til planlagt ks idag, ligger som en strandet hval i senga og skulle så inderlig heller vært ute med ungene, men kroppen vil ikke, så da leser jeg gjennom alt jeg kommer over her inne hehe men skal vel humpe meg ut på krykkene etterhvert gleder meg veldig til å se lillegutt nå ja ))) ikke stress med spå, ta det når det passer og formen er der venter på svar fra banken ang et hus, veldig spent på det da ellers er alt same same og dagene sniker avgårde i ro og harmoni jeg føler fortsatt jente på deg jeg, så jeg håper jeg har rett, selv om jeg vet du blir like glad for en gutt har ikke rørt kortene mine på en stund, men skal tittet litt i de til kvelden og se hva som dukker opp da stor varm klem
67-modell Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Godt å ha kommet inn i 2. trimester :-) Jeg er 13 uker på vei nå, og har tellt dager og uker for å komme over de første kritiske uker. Er ikke så trøtt lenger, og er mindre kvalm. Må imidlertid passe på å spise ofte, for ellers kommer kvalmen snikende. Har slitt med bekkenløsning i flere uker, men nyter å være gravid :-) Prøver akupunktur, og håper det kan hjelpe. Jeg har forøvrig tatt duotesten. Det gikk ganske bra. Kunne fått fostervannsprøve, men vil ikke det. Får ta ting som det kommer. Koselig å se det lille nurket som viftet med armene :-) Lykke til videre Magica, og alle andre!!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer!!!! Er skikkelig deilig når man har overlevd 1. trimester. Nå slipper man alt mas om abort og blødninger ol.. Ønsker der lykke til!
magica fra tryll Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2010 Takk takk alle sammen. Nå har ikke jeg bekymret meg spesielt i 1.trimester;) Men er veldig glad for å ha overlevd den værste kvalmen!!! Og selvfølgelig for at tiden da jeg skal få møte den lille er litt nærmere:) Lykke til videre dere også! Klem
Luna har født. Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Hei Magica. Du og du som tiden flyr. Synes du nettopp ble gravid jeg:) Selv er jeg begynt på uke 19 nå, og kan nesten ikke tro det. Så spennende at du driver og spår da, hva får så jeg?..hehe Er veldig spent på UL nå om litt over en uke:) Lykke til videre da:) Luna.
magica fra tryll Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2010 Hei du Luna:) Tenkte umiddelbart gutt jeg....Men har ikke sett ordentlig på det,-men det kan jeg jo gjøre! Hva tror du selv,da?? Alt bra med deg? Skal ikke på ul før 9.august. Kjempepent altså,-spesielt på kjønn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå