Gå til innhold

Lyser rødt-gult-grønt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker babycomp som kan hjelpe meg med dette??

Når jeg trykker 2 ganger på sirkel og så på - lyser jente og befruktningssymbolet. Når jeg så trykker 2 ganger på + lyser rødt, gult, grønt, baby og jentesymbolet konstant. Hva betyr dette??

Er litt forvirret her så det hadde vært fint om noen kunne svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan noe om dette??

Skrevet

jeg har brukt ladycomp. men får d ikke til å kombinere med en på to år som våkner om natta, Men jeg syns å huske at når alle lysene blinker kan man være gravid? det at den lyser jente vil isåfall være at utifra befruktingsdato og registrert samleie er det størst sjanse for jente.. vet ikke helt hvor jeg har bruksannvisninga. men om du har den står det der. babycomp skal jo vise graviditet ca 18 dager etter eggløsning. har du snart ikm?

Skrevet

Takker for svar :)

Har bruksannvisningen. Det står det at når det lyser konstant er det bekreftet svangerskap, men det er først 18 dager etter el, som du sier. Det rare er at det bare er 8 dager siden el. Imk er venter fredag...

Hmm er rart dette....

Skrevet

Tja det kan jo det... Får vel bare smøre meg med tålmodighet (selv om det ikke er det letteste) å vente... Tok test i dag også som var neg, men det er jo tidlig ennå... Den har blinket tidligere, men i dag lyste alle lys konstant.

Tusen takk for svarene =) Setter pris på det :)

Skrevet

Har en Babycomp selv men ikke kommet så langt i prosessen, lykke til :) hold oss oppdatert

Skrevet

Spennende! Syntes det er artig å følge med på syklusen :)

Takk takk =) Kommer nok sikkert til å bli her en stund. Fin side, for å dele sorger og ikke minst gleder :)

Skrevet

Er du ny brukar, eller har du brukt babycompen ei stund?

Sjølv brukar eg ladycomp.

Reknar med at du målar korrekt? Eg har haurt om dei som kun har tatt "testmålingar" og dermed ikkje registrert noko. Då vil ein kun sjå eksempelmålingane. Det er litt surt:P

Dersom gult-raud-grønt blinker = misstanke om graviditet

Dersom gult-raudt-grønt lyser = bekrefta graviditet.

Etter som eg har forstått det, så må det først ha blinka, før dei kan begynne å lyse. Eks. nokre dagar der alle lysa blinkar før dei ein dag lyser.

"Når jeg trykker 2 ganger på sirkel og så på - lyser jente og befruktningssymbolet. Når jeg så trykker 2 ganger på + lyser rødt, gult, grønt, baby og jentesymbolet konstant. Hva betyr dette?? "

Vil dette seie at datoen der jente og befruktningssymbolet lyser er "i går", og når du har trykt to gongar på + så er du komt til "i morgon"?

I såfall trur eg det kan vere kva babycompen har kalkulert seg til at det KAN bli. Trur eg. Sidan den ikkje kan vite sikkert kva som skjer "i morgon".

Den dagen du målar og alle lysa blinkar er det mulegheit for graviditet. Den dagen du målar og alle lysa lyser er du gravid.

Reknar med at du ville merka det på morgonen dersom det blinka eller lyste i alle lysa etter måling;)

Håpar du vart noke klokare?

Skrevet

Tusen takk for svar =))

Fikk vel egentlig litt svar på det i dag :o) I dag blinket rødt, gult og grønt etter hverandre. Så da betyr det at samleiet klaffet med el. =)

Har brukt Babyc i ca 2 mnd og måler korrekt ja ;o)

2xsirkel og så - er dato for el. 2x+ er dato for termin som hører til el. Må være sånn, for syntes det var altfor tidlig å få bekreftet ett sv.skap så tidlig.

Jaja da må jeg bare vente å se. Kan hende det er en spire på plass. Har vært litt "rar" i det siste. Stikking i puppene, strekk i magen når jeg hoster el nyser. Har våkent 2 netter av akutt kvalmebyge. Var rett før jeg spydde.

Så kanskje kanskje :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...