Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man det, jeg vill veldig gjerne ha det, bare for og virkelig se at alt står bra til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ta det privat. Man blir ikke sendt til UL "bare" for å se om alt står bra til. Det er hvis man har hatt en MA før, ikke vet termin eller hatt en blødning f eks.

Jeg tok privat UL i går og er utrolig glad for at jeg gjorde det. Han sjekket alle organer (nesebenet, urinblæra, nyrene, hjertet osv) og jeg er 11+3 i dag. Kostet 1400 kr men absolutt verdt det:)

Skrevet

Så bra :) Jeg skal også på privat i neste uke, er da 12 uker :) Blir spennende å se! Var det utvendig eller innvendig ul hos deg i uke 11?

Skrevet

Hos meg tok han utvendig. Så Kjempegodt at det er en baby. :)

Skrevet

Jeg fikk henvisning av legen min uten noe spes grunn. Sa jeg ville se at alt var ok:) Det fikk jeg. Skal på torsdag. Er ca 9 uker nå. Hør med legen din du.

Skrevet

Ringte volvat å bestillte meg time der jeg, måtte jo seff betale nesten en 1000 lapp men det var verdt det :)

Skrevet

så dyrt! jeg betaler kun 600,- for privat tidlig-UL.

Skrevet

så dyrt! jeg betaler kun 600,- for privat tidlig-UL.

Skrevet

Det jeg betalte for var jo sjekking av organer da så er ikke rart det var dyrt. Men tidlig UL koster 1000 kr så 600 var jo dritbillig i forhold:)

Skrevet

På Mama stork i stavanger koster det ca 500 kr ;) Får også maaaaasse bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...