Gå til innhold

hvor mye la dere på dere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

la på meg 6, men veide 2kg mindre etter jeg fødte enn før jeg ble gravid.. spiste sundt og mistet all søtsug, så var nok heldig. fikk herlig gutt i uke 36 på 3655, så han fikk alt han skulle ha;)

Oj, mange som har gått opp veldig lite må jeg si...

jeg er i uke 11 nå og har nok gått opp nesten 5 kg allerede...

er dette veldig ille det da kanskje. . .

hadde noen kilo ekstra fra før også., sliter veldig med å holde meg unna usunne ting. is, potetgull etc.

Annonse

Er bare inne her og sniker litt :)

Prøver på nr 2 nå.. :)

Jeg gikk opp ca:30 kg når jeg gikk med datteren min.

Alle er borte nå.. :P

Hvis jeg blir gravid igjen skal jeg være flinkere og forhåpentligvis holde meg under 20kg opp.. :)

Hei Hundejenta!

Jeg er på besøk fra 3.trimester, men svarer på denne allikevel:)

Jeg la også på meg mye i starten, ble ganske nervøs av det. Men så stoppet det litt opp i noen uker før jeg fikk en periode med vektøkning igjen.

Hadde lagt på meg 14 kg da jeg hadde ni uker igjen, men så stagnerte det, og nå når jeg har 3 uker igjen er jeg fortsatt på 14 kg.

Babyen vokser og har det fint, og jeg har nok å gå på. Så nå føler jeg meg faktisk ganske flott til tross for 14 kg ekstra!

Så det kan gå i bølger, ikke bekymre deg!

La på meg ca 20 kg med førstemann og 23 kg med andre. Var mye kvalm og småspising var det som stilnet kvalmen. Spiste ikke usunt, bare mye mer enn vanlig + at bekkenløsning ikke akkurat gjorde meg til en sprinter. Kg gikk heldigvis av relativt greit og jeg har født to friske barn med normal fødselsvekt. Ikke stress med vekten. Bare prøv å spis variert og sunn mat. Jeg skal virkelig prøve å ikke bikke 20 kg denne gangen, men vi får se. Ikke krise om jeg gjør det heller ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...