<Pernille> Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Jeg begynte i går kveld med feber og vondt i halsen, jeg la meg derfor rett etter min datter la seg i håp om å bli bedre til idag. Har sovet kjempe dårlig i natt pga vondt i halsen og brystet. Jeg står opp for å gå på do nå på morgen og kjenner det stikker og begynner å klø under bena og i håndflatene. Nå klør jeg som besatt!! Blir litt skremt av denne kløingen nå, noen som har det samme? Er det farlig? Er forresten i uke 37.
Sjokolademonster Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Har det ikke slik, men kan det være svangerskapskløe?
cathy 2 på under 1 år Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 jeg ville ringt til legen siden det kom så brått og med tanke på kløen så kommer ofte det av endringer i leveren så få det sjekket
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Høres veldig ut som svangerskapskløe. Er typisk at det klør under beina og inni håndflatene. Er enkelt å få det konstatert med en blodprøve hos legen:-)
Sierra Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Dette burde du få sjekket så fort som mulig, da det kan være ansamling av gallesyre, eller hva det nå var, sikkert ikke noe farlig, men ta deg en tur til legen du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå