Evigheten Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Hei! Kanskje noen har tid til å se på meg litt? Jeg lurer på når bebi kommer i forhold til termin, om den er frisk, og hvordan økonomien blir i sommer/høst, for meg og min kjære? Jeg er født 19.07.85 Han 09.07.83 Blir kjempeglad for svar!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 jeg får opp at barnet kommer den et 3tall-3-13-23-30-31.Litt vanskelig,når har du termin da? Får opp posetiv engergi rundt deg så da satser vi på at barnet er som sdet skal og,går ikke inn på deg for og se på om det er sykt eller friskt. Spår sjelden om helse og død,viss du skjønner hva jeg mener. Får opp at dere kommer til og greie dere fint.Virker som din mann ar litt bein i nesa og ikke sløser bort penger,men tenker nøye på hva dere bruker de på.
Evigheten Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2010 Tusen takk for svar! Jeg har termin 31. august Det stemmer nok det, at han har litt bedre økonomisk sans enn meg. He he. Noen fler som vil prøve å se? Det er disse tre tingene som opptar meg mest for tiden
Evigheten Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2010 Kanskje jeg kommer sist i køen siden jeg allerede har fått et svar...men prøver likevel Noen flere som vil prøve å svare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå