Gå til innhold

Vondt i lysken og ned i låret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag på jobb var det en del å gjøre, jobber i hjemmetjenesten.. Og etter alle morgenstell osv. kjente jeg at jeg fikk mer og mer vondt i lysken, og nedover i låret på høyre side, dette har enda ikke gitt seg nå på kvelden. Noen anelse om hva det kan være? er 17 uker!

Jeg vil så gjerne jobbe som før, men merker nå at det begynner å bli tungt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørs veldig ut som bekkenløsning. her er det bare å ta det med ro og uinngå det som utløste det. passer du ikke på, blir det bare verre. evt kan du få akkupunktur eller fysio, slika t det blir bedre. men det er kanskje litt drastisk om du fortsatt er gående sånn ca normalt;)

Skrevet

Bekkenløsning opptrer veldig forskjellig fra person til person, men det høres veldig ut som det er starten på dette. Men det kan faktisk gå fort over også, så bare å krysse fingrene :) Jeg fikk smerter i høyre del av rumpa i uke 15, men hadde da bare smerter av og til frem til uke 24. Legen trodde ikke det var bekkenløsning, men i uke 24 økte smertene veldig, så nå er jeg sikker på at det er bekkenløsning! Jeg er sykepleier og fysioterapeuten min sa at sykepleiere/hjelpepleiere er de yrkesgruppene hvor bekkenløsning opptrer hyppigst. Du burde snakke med arb.giver i forhold til avlastning på jobben, så det ikke utvikler seg!

Skrevet

Tusen takk for gode svar :) Var vel dette jeg fryktet også, er helt stiv når jeg har hvilt en stund, så da må jeg ta meg god til på å reise meg, kjennes ut som om alle ledd henger igjen..

Ja, får ta en snakk med sjefen, og prøve å få tillrettelagt bedre. Jeg vil ikke bruke graviditeten som noen unnskyldning, men skjønner jo nå at dette blir for tungt, og at dette faktisk er til det beste for meg. Jeg skal ut i medisinsk praksis til høsten, så er vel kanskje en fordel å være mest mulig oppegående da ;)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...