Gå til innhold

3D ul i Bodø,erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer fælt på om jeg skal gi Bodø en sjanse denne gangen når det gjelder 3d ul. Jeg var på medicus i Trondheim med min første og i Sandvika med nr 2. Er helt klart mest fornøyd med Sandvika,han som gjorde undersøkelsen er proff og super hyggelig.

Har hørt en del negative ting om Bodø og vil derfor høre om det er noen som har positive eller negative erfaringer med 3d ul der.

Hva koster det og får man med seg bilder på disk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært hos På Vei i Bodø. En privatklinikk.

www.pavei.no Der står det priser. Jeg betalte omtrent 900 kr for 3D ul med bilder. Jeg fikk ikke på disk, men spurte ikke heller.

Jeg tok i uke 28 forrige gang. Jeg er superfornøyd og de to damene som jobber der er utrolig koselige. De er så engasjert når de holder på.

Jeg var hos de på tidlig ultralyd nå, fordi jeg var så fornøyd med dem sist, og jeg var like fornøyd denne gang. De har vel et av norges nyeste UL-apparat med 3D og 4D.

Jeg skal også tilbake for ny 3D når den tid kommer.:)

Jeg anbefaler dem på det varmeste ihvertfall. Har hørt flere som skryter av dem.

Skrevet

Hei :) Har vært hos Janne Enoksen (jordmor) på deres private klinikk for 3D, fått kjempefine bilder og suveren behandling. Hun er kjempeflink og har helt nytt utstyr. Klinikken heter På vei (pavei.no), der finner du priser på 2D, 3D og for bilder på cd osv.

Lykke til :)

Skrevet

Har hørt masse fint om Pavei i Bodø, både om ustyr, behandling og bilder, så skal dit selv på 3D ultralyd snart :-)

Skrevet

Takk for svar:)

Så bra,da skal jeg virkelig vurdere den klinikken,siden den er nermere enn både Trondheim og Oslo:p

Har bare hørt om et sted hvor det er en mann som gjør undersøkelsen og der er vist den ene sekretæren veldig sur på telefon og sånn så jeg ble veldig glad for at det finnes et bedre alternativ:)

Noen som vet om det er lang ventetid?

Skrevet

hei:) Jeg dro for vanlig tidlig ul på "på vei" klinikken i bodø. Fordi jeg var usikker på terminen, og jeg var inne på ul i nesten en time, og fikk både 2D og 3D enda jeg ikke spurte etter 3D, betalte kun for 2D , fikk også tre fine bilder to i 3d og ett i 2d.. fikk vite hvor langt jeg var på vei og at allt så bra ut. jeg synes det var en fantastisk opplevelse, og hyggelige damer:) Abselutt verdt pengene!

Så jeg vil ambefale denne klinikken

Skrevet

Jeg har ikke vært hos han mannelige gynekologen. Det er to kjente mannlige gynekologer i byen, men uansett så er jeg så fornøyd med "På vei" at jeg har ikke noen interesse av å prøve dem. Jobber ingen menn hos "på vei", bare to fantastiske jordmødre:)

Jeg fikk også se bilder i 3D, selv om jeg bare skulle ha 2D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...