Reneeya Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hvor lenge har dere som fullammer hatt barnevakt om gangen og har dere merket noe på melkeproduksjonen? Altså, hvor lenge kan jeg gå uten å amme før det går utover melkeproduksjonen?
las chicas Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 jeg fullammet til nesten 6mnd. når jenta var 2-3mnd trur jeg det lengste jeg ikke ammet var ca 12 timer. gikk helt fint det. eneste var at puppene var såååå sprengt at jeg ikke klarte ligge på siden om natta. men gikk ikke utover melkeproduksjonen. ihvertfall ikke som jeg merket. du kan jo pumpe deg når du er borte fra babyen hvis du føler for det. så er du sikker
verve Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 jeg har nettopp gått på smell i akkurat samme situasjon. Du må passe på at du pumper deg ca like ofte som du ammer hvis du fåt det til. ved å bare pumpe litt når spengen er værst sender du et signal til kroppen om å regulere brystmegden ned. Jeg pumpa bare av det værste og holdt på dritlenge for å få tilbake melka- holdt på å miste den helt! Og når jeg endelig kom tilbake i vanlig rutine hadde stakkars lille tulla vår rukket å bli sugeforvirra .. det det ble mye styr. Til informasjon så har jeg prøvd begge deler( tømme brystet helt på natta etter byen og det å ikke pumpe nå mere enn at spengen forsvinner) Trur det er best å være sikker og pumpe seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå