vier5 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hvordan spår dere? Er bare veldig nyskjerrig, og synes det er spennende å se hvor mye riktig som kommer frem. Spådde megselv i tarot 1. gang jeg var gravid, men var ikke klar over det selv (at jeg var gravid......). Fikk de mest fantastiske kortene opp. Har vel egentlig ikke lagt så mange kortene etter det, mye fordi jeg ikke er dyktig på å tyde kortene, og kanskje en smule utålmodig i perioder..... Kan jeg være så frimodig å spørre hvordan man spår her inne? Kanskj skikkelig dumt spm, men jeg prøver likevel
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 jeg er klarsynt medium så jeg bruker ingenting. jeg kan kanalisere,kommunisere og se inn i åndeverden,rense hus,heale,kommunisere og se skytsengler og er tankeleser. er medfødte evner jeg har og har altid vørre klar over de
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 jeg bruker tarotkort,pendeler og er litt klarsynt,får opp delvise bilder.Det er noe jeg jobber med for og få frem bedre bilder og mere sammenhengens.
vier5 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2010 Takk for svar. Høres ut som dere har en noe annerledes hverdag, iallefall sammenlignet med min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå