Tabitha Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Jeg er førstegangsmamma, og ser nå at vi skal ta 3 mnd vaksinene om dagen, og så skal jeg ha noen damer på forening om kvelden. Er dette noe man absolutt ikke bør gjøre? Vet det kan forekomme litt bivirkninger hos babyen.
Kate77 Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Hadde ikke vært noe problem her i allefall, han sov og sov og sov.....
det er berre mordi Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Det går nok fint. Tror det er mest vanlig at de sover litt mer og kanskje får en lett feber. Det var i alle fall det som skjedde her. Var mest symptomer samme dagen i alle fall.
HeidiL Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 null bivirkninger her i gården, og har ikke vært det for de aller fleste jeg har snakket med... fikk beskjed om at jeg kunne forvente at alt var normalt og heller bli overrasket dersom hun fikk bivirkninger - av min helsesøster... så vil absolutt si at det er ok med folk )
Lillemor&Gutta Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Min blir bare litt ekstra kosete etter vaksinering (har hatt 2 til nå) så jeg kunne glatt ha hadd besøk etterpå. Bivirkningene er som oftes ikke så veldig gale så det går nok helt fint. Kos deg du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå