..snøklokke.. Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Vi er 5 stykker, og noen har dårligere økonomi enn andre.. Kan Riga være et alternativ? Fredag- søndag.. Er det noen som har vært der, eller som har andre gode ideer settes det pris på
venter på Leander Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Har vært i Riga, billig mat og drikke...helt ok sted, men syntes ikke det var så mye å se der. Vil heller anbefale Praha, mere å se pluss billig mat og drikke:) bra uteliv også) God tur:)
Fru.Antonsen Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Vi dro på jente tur til Tallin nå nylig og torsdag-søndag på 5 stjerners hotell m frokost og full 3 timers behandling på spa kostet 1625 kr + flybillett på ca 1500 t/r. Det var kjempe billig i Tallin, frisør m klipp, farge og stripe kostet 305 Nok, maten kostet rundt 50 kr pr måltid. Også var det en utrolig fin by Anbefales på det sterkeste!
..snøklokke.. Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2010 Takk for svar begge to.. Det eneste jeg er litt skeptisk til ifht å dra til Baltikum er helsevesenet, siden vi kommer reise når jeg er gravid. Jeg vil da ha ca 10 uker igjen, og HVIS noe skjer er jeg som sagt likk skeptisk.. Praha er jo en fin by sies det, og ikke så langt bort det heller:) Andre forslag?
Mammatilfinesmå Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Jeg var i Riga for et par uker siden, og hadde det helt fantastisk. Vi betalte 750 kr tur/retur for TO stk, og hotellet kostet ca 1500 kr. Altså 1500kr per pers for reise og hotell. Vi bodde på Radisson Blu Hotel Latvjia,og det kan anbefales på det sterkeste!!! Veldig fine rom, super service og fantastisk frokost;)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Vi bodde på samme hotell da som iduspidus da vi var der i fjor sommer:) Absolutt å anbefale! Kjøpte flybillett med norwegian og hotell på hotels.com vi betalte 5500kr for en UKE for to stk. (fly og hotell) Reiser du til Riga har du jo Jurmala en 20minutters kjøretur unna:) Det er det jo som syden, med lange sandstrender og varmt og godt vann. Bar langs stranda også Spa koster heller ikke mye i hverken Riga eller Jurmala:) God tur jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå