Gå til innhold

Se at magen har sunket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man tydelig se når magen har sunket eller der dette forskjellig fra mage til mage. Kjennes ut som om babyen rigger seg til der nede. Har ihvertfall hatt mye press ned i bekkenet. Men, synes foreløpig ikke at magen er merkbart lavere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker det godt selv at magen har synket. Men sjefen min var innom en tur i går, og det første hun sa var at magen hadde jo HVERTFALL ikke sunket.. kjendte jeg ble litt skuffa! tror dette er forskjellig fra mage til mage ja.

Skrevet

Sist gang merket jeg at navelen hadde flyttet seg. Så det egentlig ikke i speilet, men tok magebilder hver uke, og da så jeg det tydelig Da magen var høy og fin var navelen midt på det høyeste. Da magen sank kom navelen mye lengere ned. Nedenfor "svingen" hvis du skjønner.

Vet ikke om det er vanlig, men sånn var det for meg.

Skrevet

På meg var dette veldig tydelig. Før sto magen rett ut, nå "peker" den liksom mer nedover. Den sank for øvrig nå når ved begynnelsen av uke 38.

Skrevet

Eg ser absolutt ingen forskjell på magen min, men legen sa den hadde sunket litt.

Skrevet

Magen min ser kanskje litt annerledes ut, men føler ikke den har sunket noe særlig. Litt det som noen lenger opp her sier om at den perker litt nedover og navlen kanskje er lengre neg.

Men jordmora mi så at jeg trengte ikke tenke på det, hun sa at det ikke er en regel at alle mager synker :-) Og det kan nok stemme, lest mange som sier at magen aldri sank, ivertfall ikke så de merket det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...