<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Flere som plages med mye utflod ? Er det vanlig å ha mye utflod i svangerskapet, i tilfelle noen som vet hvorfor ??
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Ja! Og slimhinnene forandrer seg under graviditeten, og utflod er vel en god blanding av døde celler, slim og andre greier oppi der..(?) Har hvertfall blitt forklart at det er helt normalt :-)
<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Ok, bra det da. Så slipper man å bekymre seg for at noe er galt. Men er redd for at jeg ikke kommer til å merke når slimproppen går. Merket ikke at den gikk i mitt forige svangerskap heller. Men slimproppen er kanskje litt anderledes en bare utflod ?
Gjest Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Har nok ingen erfaring innen slimproppen, men er nok annerledes enn utflod, og selv om det virker slik her inne på forumet, er det slett ikke alle som merker snurten av den ;-) Jeg også ser etter denne slimproppen hver gang jeg er på toalettbesøk, og lurer noen ganger på om "det kan være", men utfloden forandrer seg vel også litt nå mot slutten, så er ikke godt å vite.. spesielt ikke om det ikke dukker opp en stor geleaktig propp ned i trusa!! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå