minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 i dag var endelig dagen her, skulle settes i gang kl 11.00. kom på sykehuset, å jm målte blodtrykk å slikt. etter en stund skulle jeg inn til legen på en liten før kontroll... der fikk jeg meg et skikkelig slag i trynet (for å si det mildt ) legen nektet! han mente at det var null åpning, å ingen modning.. eneste som var med meg, var at jeg var overvektig, å phsykisk syk. han slo rett å slett pusten ut av meg :\ jeg var på kontroll hos jm på mandag, å da strippa hun meg til 2 cm, å jeg fikk beskjed om at det var modent. legen i dag nekta å strippe meg, å jeg ble sendt hjem med beskjed om å kontakte phsykolog å fysio. har ikke sletet me phsyken min før etter den timen !! sambo ble kjempe sint, å har nå boikotta legen. kommer vi inn på føden å han er på jobb, kommer vi til å protostere !! den mannen skal alldri få ta i mot mitt barn!!! så nå sitter jeg her... sliten, vondt i bekken, trøtt å lei... lei av å ikke bli hørt... spessielt når legen som satte meg opp til denne timen lovde at de skulle sette meg i gang.....
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Forferdelig!!! Helt utrolig at noen kan oppføre seg så grusomt.. har ikke ord!! Sender deg en god klem, og håper det ordner seg..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Stakkars deg. Dette må dere gå videre med, går virkelig ikke ann!!! Blir helt sjokkert jeg av enkelte leger. Sender deg en varm trøsteklem. Kontakt en annen lege du!
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Sa legen til deg at du var psykisk syk og skulle bestille deg en time hos psykolog?!?!?! Å du ingen historie om å være psykisk syk?"? Det er det mest HORRIBLE jeg har hørt på lenge! Faen får han det fra da?! Snakk om å trøkke på en sliten "snartmamma" ! Føkk nå ble jeg sinna på dine vegne! Det der hadde jeg sendt inn en klage på! Hvem er han til å stemple deg på den måten!? Få deg en ny lege å kontakt jordmora di igjen! Lykke til!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2010 slet me psyken for maaange år siden ( 6 ) desverre så er jm gått på feri, så henne får jeg ikke tak i. sambo vil at jeg skal ringe føden nå i kveld å spør om de kan ta meg inn til en ny vudering... klare ikke så slå meg til ro med legen sa i dag.. har sittet å grene i hele dag... rett å slett vondt inne meg...
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Håper du har nok krefter til å gå videre med dette.. tenk å "bruke" dette mot deg! Hadde knekt helt sammen tror jeg om noen hadde slengt noe lignende i fleisen min..
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2010 har nå vert en tur på føden. fikk snakke med ei kjempe jm! kunne desverre ikke nekte å få den legen under fødsel vist han var på jobb, da de kunn hadde 2 leger på vakt om gangen. men denne jm sjekka meg, å fikk bekreftet 1-2 cm åpning, men var ikke 100 % moden enda. hun ville ikke tøye meg i kveld, for hun ønsket at jeg skulle få sove litt i natt. men fikk beskjed om å ringe på onsdag ( vist ingenting har skjedd til da ) så kunne jeg komme en tur opp på føden, så skulle hun sette akupunktur på meg. har og fått en time på torsdag til ny vudering om igangsetting. da skal jeg være der kl 07.15, å jm skulle sette klux på meg. deilig med en jm som viser omsorg og forståelse når en trenger det. sånne jm har jeg mest lyst til å gi en stor å god klem
Hegeveronica Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Å gud jeg ble kjempe sint nå,hvordan kan en lege oppføre seg sånn, si det sånn. han har ikke kommet inn på rommet mitt om han har vært den eneste lege på mils omkrets. Bra med jm som har mer forståelse for gravide. Legen skulle ha blitt sparka på dagen hvis han oppfører seg slik ovenfor gravide som snart er fødeklar.Håper du får en fin fødsel og at legen får et kraftig spark i baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå