LilleBanan blir storebror Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Helt umoden pá tirsdag formiddag og torsdag 12.54 var hun ute nå er vi hjemme á koser oss og jeg er glad jeg aldri mer skal føde (tror jeg da) Lykke til alle sammen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 ÅÅÅ ikke si det, gruer sååå fælt til å føde igjen hehe. Gratulerer så masse med jenta di! Stooor klem
Lykkeliten 2 Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Det er mulig jeg er litt rar, men jeg gleeeder meg til å føde igjen.. til å kjenne at jeg begynner å få vondt og ting er i gang.. Sier garantert ikke det samme når jeg sitter midt oppi det hehe, men nå teller jeg uker, dager, og snart minutter til termin og håper jeg slipper å gå en halv dag over termin (fikk 2 dager før sist gang) =D. Gleder meg sååååå til å få lille nurket i armene, og ikke minst til å få vite om det er en prins eller prinsesse
LilleBanan blir storebror Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2010 He he ja, jeg ba til høyere makter om at vondtene snart måtte komme min vei har nok en annen innstilling rett før fødsel enn rett etter lykke til da, spennende åikke vite kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå