Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 3 uker begynner ofte oggråte og kave noe fryktelig når jeg løfter han opp eller han kommer til min arm fra en annen... gjør jeg noe galt, eller er det fordi han kjenner lukten av "mat" og vil spise..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kanskje han vil spise? Legg han til brystet og finn ut :)

Skrevet

han vil spise! men det skjer jo noen ganger 2 ganger i timen... vil han virkelig spise så ofte??

Skrevet

Min var akkurat likedan da han var på den alderen:O) luktet nok melka med en gang jeg var i nærheten og ble helt desperat;))) Ammet konstant føltes det som...

Roer seg litt etterhvert:O) Snupp er snart 4 mnd og først nå siste måneden jeg syns jeg har gått litt ned i antall amminger pr dag. Men jeg lærte meg etterhvert å lese når han begynnte å bli sulten så han ikke gråt hver gang han kom til meg. Heller før enn etter var det for hans del iallfall!

Skrevet

okey takk! :) han blir helt rar når han kommer til meg, spreller, vrir på hodet, kaver og gråter. ammer såå ofte føler jeg. :P trodde kanskje det var noe galt med meg

Skrevet

Jeg har det også sånn med gutten vår på 6 uker...

Han kaver med armene, blir anstrengt og til slutt sur og grinete.. Til andre kan han ligge i armene å se rundt og slappe av..

Det er nok lukta av "mat" som gjør det :) hehe.. får håpe det går over etter hvert...

Skrevet

Min lille var slik. Jeg begynte å gi henne smokk. Jeg måtte passe på at hun spiste seg god og mett når hun spiste og deretter fikk hun smokk for at jeg skulle slippe unna litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...