Gå til innhold

emmaljunga city cross hard bag. Hvilken vognpose passer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var og kjøpte Emmaljunga city cross og har valgt hard bag. Den er liten og kan settes inn oppå sportsdelen. Valgte den fordi den er liten og lett (vi bor i andre etasje opp masse trapper). Damen i butikken sa at de vanlige vognposene til emmaljunga er for store til den hardbagen. Hvilken vognpose bør jeg velge da? noen med erfaring eller som har funnet noe bra? så litt på denne: http://lillelille.com/produkter_lillemultibag.html

men vet ikke målene den får når den IKKE er utslått. Bagen vår måler 75cm i lengden og 30 i bredden (målt madrassen). Dumt hvis vognposen blir for stor... Tenkte også på denne:

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/mini-dunpose.html Den ser ut til å passe med målene. Hvilken ville dere valgt? lurer veldig på hva som er best. Har termin i september. ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har samme vogn. Og vognposen vi har er easygrow (dunpose kan kjøpe ullinnlegg). har jo ikke fått testet den ut fysisk enda, men den har blitt best i test og har siklepute til å ta av og vaske bak hodet og snøring i åpningen, kan brukes som sovepose til nukret er flere år gammel og åpnes og brukes som stelleunderlag/teppe når man er borte. Og er hul som kan sprettes oppl til vognseler/bilseler.

Det beste av alt, den passet perfekt i vogna! :)

Skrevet

Hvis jeg skulle valgt mellom disse to, så ville jeg nok gått for den fra barnas hus.. Kjempegreit at man kan bruke den i bilstolen og da!!

Skrevet

Jeg har bare erfaring m city bagen, og oppi der er Odenwalder Holly-posen helt super ihvertfall, også praktisk at posen er så lang at den kan brukes lenge, til barnet slutter å bruke vogn. Men siden den er så liten og lett, er det null problem å "skrønsje" den litt sammen nederst, og posen tar derfor ikke mye plass likevel.

(kan legge til at jeg valgte city bagen av samme grunn som deg; bodde i 4 etg uten heis og måtte ha en lett bag å bære m meg, og da var city bagen virkelig genial! Spesielt siden vogna blir en del kg lettere m den kontra sportsdelen+ bag).

Skrevet

Takk for gode tips og råd :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...