Nordnr5<3 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 1+ i protein me blodtrykk va fint der og alt stod bra til med baby. Lå bare 6 % under.. Masse fostervann som jeg trodde skal tilbake tirsdag.. Men det var noe forkalkning på morkake.. Går dette Ann når man ikke røyker ?? Hva vil det egentlig si for meg da, kan det by på problem egentlig? Morkaka har vært kempefin me de andre
cathy 2 på under 1 år Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 bra at alt sto bra til med den lille da! Tydligvis går det ann siden de sa det til deg, jeg røyker så jeg vet ikke. Tror ikke det betyr problemer siden det ikke er mer enn 6% avvik, det er jo det som gjør at det blir avvik hos meg.
Nordnr5<3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Er det forkalkningen som gjør det til deg? Sier de noe om det er noe fare, at morkaken kan svikte eller noe? Hmmm skulle spurt mer.. Ho sa den enda holdt i noen uker og syns der hørtes lite forklarende ut..
Monique8 Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Min søster hadde forkalkning på morkaken da hun var gravid, og hun har aldri røykt. De sa at det skjedde hos ikke-røykere og. Kan ikke huske hun sa noe o noe risiko, men hun gikk i hvert fall til en uke før termindato, og da kom småtten av seg selv m normal fødselsvekt og helt perfekt på alle måter. Så det trenger i hvert fall ikke bety noe. Men det spiller vel litt rolle hvor mye forkalkning og hvor langt man er kommet i sv.sk vil jeg tro...
Nordnr5<3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 Tuuusen takk monique8 det var ganske hææærlig å høre
cathy 2 på under 1 år Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 ja første legen sa det var forkalkning men har ikke spurt mer, men jeg fikk beskjed om at det var begynnende morkake svikt no når jeg ble sjekket skikkelig. Rekner med du får litt mer oppfølging no da, eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå