førstegangs-78 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Ja i dag er jeg 1 uker etter termin og så lei... noen gode kjerring råd som VIRKER?????
T#3 Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Føler med deg! Selv er jeg 12 dager over termin og rimelig FED UP! Venter tredjemann. Har ingen råd som funker da, dessverre... Ikke annet enn å ha noe å henge fingrene i gjennom dagen slik at dagene går unna... Klem fra
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Gå en lang tur til dere er skikkelig slitene.. Altså gå så fort du klarer,det skal nesten gjøre litt vondt. Så deretter rett i dusjen,med passe varmt vann og hopp i senga med kjæresten og ha sex:P Da vil det kanskje skje noe en stund etter.. Det gjorde det værtfall til meg:D
Gjest Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Føler med deg, jeg var en stund helt sikker på at babyen min kom til å bli den første i historien som aldri kom ut ) Min erfaring er at kjerringrådene ikke fungerer, men noen av dem er jo om ikke annet en hyggelig måte å korte ned ventetiden på da! Spar på kreftene og slapp av istedet for å stresse med det. Min lille baby kom forrige fredag etter igangsetting 12 dager på overtid, og han var verdt å vente på! Lykke til, håper du kommer igang av deg selv snart!
LHN Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 jeg fikk et tips har ikke prøva det for bor ikke så sentralt til så får ikke tak i det her oppe.. bringebær kapsler eller bringebær te.. hadde vist virket på hun som sa det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå