En Prins + Prinsesse Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Vet dere som jeg kan bruke det? Jeg er sørpe forkjlølet og overlever ikke uten nesespray.. saltvannspray funker ikke.. (har prøvd) har allerede tatt nesespray i ei uke. men vet ikke om det er så lurt egentlig...
venter på Leander Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Hei:) jeg har også vært forkjølet og brukt nesespray i over 1 uke. Har ikke hørt noe om at det kan være skadelig. Har brukt det i tidligere svangerskap også og det har gått fint:)) Det er jo håpløst å gå rundt å være tett i nesa.. God bedring:)
Dette er lykken på jord! Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 les på den lille bruksanvisningen inni pakken, eller søk opp på felleskatalogen på nett. Det går nok bra Har forresten ventet deg hjem fra ferie, bra dere har kost dere Ser frem til vi er på 2.trimester og kan få til et bim treff med flere!
En Prins + Prinsesse Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2010 Vi hadde det veldig fint på feire formen var ikke god, men bortsett fra det var det en fin tur... det er jo IKKE lenge til 2 trimester nå.. to uker og to dager her ) gleder meg til det.. var på UL i dag forresten .. så den lille i 3D også morro....))
prøverigjen:) Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 du tar otrivin tenker jeg. bare ikke bruk den for lenge fordi da kan du bli "kronisk tett i nesen";) kan ha motsatt effekt, faktisk sant. står 10 dager eller noe i bruksanvisningen.. opplevd det selv en gang og måtte ta nasonex i en mnd etterpå,,,for neseslimhinnen kan ved langvarig bruk "hovne opp" av otrivin....og da blir man "kronisk nesetett"...): du kan bruke otrivin til barn da får du mindre dose....+ neseskylling før du tar nesesprayen, da får du optimal effekt og minst bivirkn,,,, god bedring!!!!!!!
prøverigjen:) Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 hvis du ikke har skyllt nesen før: kjøp en neseskyler på apoteket løs opp en teskje ca med salt i litt varmt vann og fyll opp neseskylleren med lunkent vann putt den inn i det ene neseboret og hell vannet igjennom da kommer slimet ut !
Dette er lykken på jord! Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Så gøy!! Også i 3D. Hvor var du hen? Kolbjørn Kasin? Går det an å gå til han uten henvisning? Og måler han det som kan måles i uke 12? Er liksom så til og fra om jeg skal ta tidlgi ultralyd eller ikke..
En Prins + Prinsesse Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2010 jeg var hos kasin ja.. syntes han er veldig ålreit jeg... Jeg fikk henvisning fra legen første gang jeg skulle til han.. siden jeg hadde hatt så vondt i magen. men andre gangen spurte jeg om selv jeg spurte om jeg kunne få en UL i uke 12 også.. hadde han ikke hatt ferie da så kunne jeg det.. men jeg fikk time i uke 16, å da skal han sjekke alt... har også en time på sykehuset hos ei utenlansk i uke 11, men vet ikke om jeg skal ta den... Jeg hadde spurt om det hadde jeg vært deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå