Gå til innhold

Noen som vet? Modningspunkter (akupunktur/massasje)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd modningsakupunktur eller vet hvilke punkter man kan massere for å få igang modning? Har hørt at det finnes et punkt på ankelen, men vet ikke eksakt hvor.

Fortsetter under...

Skrevet

Tok første time med modningsakupunktur og fotsoneterapi idag :) spent på om det vil gi noen virkning! Men regner med å rekke hvertfall en gang til før det skjer noe fødsel her.. Er vel verdt å prøve tenker jeg!

Det punktet du mener ligger på innsiden av leggen, fire fingerbredder over knokkelen/kula som stikker ut! Husker ikke hva den knoken heter :P Men jeg aner ikke hvor lenge/mye man skal massere disse punktene eller hva man egentlig kan forvente av å gjøre det =)

Skrevet

Man kjenner ikke fysisk at man modner (at livormhalsen og munnen forandrer seg), så man kan trykke så mye man vil uten å vite om det funker eller ikke...

Skrevet

PS: Jeg har ca. 10 timer aku. bak meg og var heeeeeeelt umoden på termin hos jordmor i går :-(

Skrevet

hvor mange uker er dere? JM sa hun ikke kunne ta modningsakupunktur på meg før termindato, får at det var praksisen demmes. ?! at de gjorde ikke det før da...

Skrevet

Det eneste punktet jeg vet som jordmor tipsa meg om sist jeg var der er det punktet mellom tommel og pekefingeren. Klem/gni på det. Det skal gjøre litt vondt når du klemmer der, men det er visst en trigger for å få noe i gang :-) Har gjort det selv noen dager nå og kynnerne har blitt kraftigere å i dag fikk jeg tegningsblødning :-) Så du kan jo prøve hvertfall :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...