Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom litt friskt blod da jeg var på toalettet for noen timer siden. er 36 uker på vei. Skal jeg bekymre meg for dette, eller er det helt normalt? Det var ikke noe blod i truseinnlegget, kun litt på papiret... noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja opplevde dette den 22 juni. Var da 36+1. Er mest sannsynlig tegningsblødning sa føden. Var hos legen idag og han trodde jeg ville føde snart. Han er nesten festa og jeg har myyye vondt nedi der.

Skrevet

Jeg opplevde det for to og en halv uke siden - ringte føden, og var innom der for kontroll. Synes du bør ringe føden. Det er sokkert tegningsblødning, men de vil nok sjekke. Lykke til!

Skrevet

Du kan ringe på føden å høre med de?

Men jeg tror ikke det skal være noe farlig, med nr 2 hadde jeg en liten blødning i uke 36 og da ringte jeg føden, fikk komme inn på en sjekk, men alt var bra... Bare noen sprengte blodkar... :o)

Men for å være på den sikre siden, så kan du gjøre lurt i å ringe de :o)

Lykke til

Skrevet

Ring føden du. Det enkle er ofte det beste. Så får du gjerne noen svar eller en kontroll som kan være med på å berolige og gi kanskje gi svar. :-)

Skrevet

takk for råd. Ringte og hun sa det samme som dere sier. mente jeg ikke trengte å bekymre meg, men skulle følge med om det kom mer blod eller babyen ble unormalt rolig.. satser på at alt er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...