Gå til innhold

Termin i slutten av januar 2011??

Anbefalte innlegg

Hiver meg med her, jeg!

Er i uke 10 nå, har termin rundt 28. januar.

Ble gravid etter 1. IVF-forsøk. Føler meg virkelig priveligert siden det ble full klaff med en gang.

Symptomene mine begynner heldigvis å avta litt. Har vært veldig slapp og sliten. Kvalmen har kommet og gått. Men klarer ikke å gå på do uten å brekke meg. Bare tanken på hva som blir gjort på do er helt grusom for meg. Hehe...

Hadde fryktelig vondt i puppene de første ukene, men dette har heldigvis avtatt. Men får sinnsykt vondt i dem dersom de blir kalde. Kan nesten sammenlignes med neglbitt....

Har første kontroll i uke 12, men har allerede vært på tidlig UL og sett at hjertet banker.

Fortsetter under...

Vi har snakket litt om navn ja, selvom vi egentlig bestemte oss for ikke å blir for engasjerte og ivrige før uke 12... Men vanskelig å la være. Vi har masse forslag ja, er faktisk enig i nesten alle forslagene til hverandre. Guttenavn er enkelt (da har vi allerede bestemt oss, hehe) men jentenavn er mye værre.. Men begge føler det er gutt der inne, venninna mi også faktisk, så det blir veldig veldig spenndende!! :)

Nå har jeg akkurat ringt legen og bestilt time til første svangerskapskontroll, var ikke så mye ledig, men fikk time om to uker, på 12+0 dagen :) Også har jeg bestilt UL time 3 dager før. Er alt som det skal da, på dag 11+4, bør jo alt gå bra (uff, blir nærvøs av sånn her altså)

Men har så lyst til å fortelle alle om det snart!! Holder på å sprekke!! Skal gifte meg om 4 uker, og "utdrikningslag" om 3. Gleder meg til å se fjeset til alle jentene når jeg forteller at det ikke akkurat blir så mye alkohol på meg, hihi. Forloverne vet om det da, måtte jo liksom fortelle dem at de måtte legge om planene litt ;)

Juli blir søren meg en spennende måned! Forhåpentligvis runder jeg 12 uker, skal gifte meg, på bryllupsreise og fortelle verden at det blir fler to-bente i familien :D -hadde bare tiden gått litt fortere...

Uff, dette ble et langt innlegg, men det får ikke hjelpe ;)

hei!

jeg har termin 28 januar. gleder meg veldig siden dette er det første barnet mitt.

ellers er jeg veldig trøtt og gjennomgående kvalm uten oppkast hele dagen. har heller ingen energi.. gleder meg og håper det blir bedre senere i svangerskapet :)

Vi får nummer tre med planlagt keisersnitt en gang i midten av januar. Termindatoen min er 30. januar. Blir spennende nå på onsdag, da skal vi på ultralyd for å måle og sjekke om alt ser fint ut :) Var dessuten ganske trøst i å se at flere av dere har minkende symptomer nå, begynte å lure på om ting ikke var helt i orden, da jeg har vært dårlig veeeelidg mye lenger i mine to første svangerskap enn det det ser ut til at jeg skal være nå.

Lykke til videre alle sammen!

Har termin i slutten av januar, ja :) UL i uke 6 viste termin 31. januar, UL i uke 10 viste 29. januar og jeg selv tror på den 30. :) Er da 10+3-4 idag.

Så gøy at det var så mange med termin akkurat da :) Jeg har en gutt fra før som blir to i september, så blir ca 2 år og 4 mnd mellom dem. Var gravid tidligere i år, men mistet veldig tidlig, så er veldig glad at vi har kommet så langt denne ganga, og i tillegg sett at alt er bra med den lille vennen i magen :)

Annonse

Hei :-)

Jeg har termin 31. januar. Skal på ultralyd i morgen, så da får jeg vite sikkert. Har hatt veldig uregelmessig mens, så det er ikke helt lett å vite når ting skjedde ;-)

Dette er vist nok min nr 4, og er aboslutt ikke planlagt, men er jo veldig velkommen for det.

Er konstant kvalm, mer eller mindre døgnet rund.. og føler meg aldri våken eller uthvilt, men vet at dette vil gå over, så jeg gleder meg til det.

Bor i Sarpsborg.

Blir jo bare fler og fler med i "slutten av januar" gjengen, så morro! :) Men merker at jeg veldig gjerne skulle flyttet alle sammen over i 2.tri snart, syns tiden bare går saktere og saktere jeg! Uff. Jeg skal på UL igjen mandag til uka, og da er det bare 3 dager til "de magiske 12"! Merker at jeg gruer meg mer nå enn da jeg var å hørte hjertelyd i uke 7.. Er ikke bra for psyken de første 12 ukene altså, hehe.

Flere med kul på magen forresten? Jeg er ikke like oppblåst lenger, men har absolutt en kul på magen! Ser ikke ut som gravid-mage akkurat, heller bilring hehe, men den er iallefall umulig å trekke inn, og har ikke vært der tidligere.. Også har den gravid-streken dukket opp, klar og tydelig fra navelen og ned, merkelige greier den der kroppen altså! ;)

Den gravid streken har jeg aldri hatt med noen av mine.. så jeg regner ikke med å få den nå heller. Har også noen kilo for mye, så jeg har faktisk heller gått ned litt nå.. og det er jo bare deilig, hehe.

Kommer rett fra ultralyd nå, der ble termin bekreftet.. 10+2 :-)

Ja, det var gøy å se. Har aldri vært på så tidlig ultralyd før, så det var litt merkelig. Har alltid bare vært på den standarden dem sender oss på, så jeg ble litt overrasket at det faktisk så ut som en liten baby allerede.. og det enda den lille kun var 3,5 cm enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...