Gå til innhold

Termin i slutten av januar 2011??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann :)

Jepp jeg er nå 9+1 og har termin 28/29 januar.

Har en prins på 3,5 år fra før og vi gleder oss veldig til den lille skal komme:)

Hvordan er formen din ??

Formen min er hel elendig, veldig uvant for meg siden jeg ikke hadde noe problemer sist jeg gikk gravid.

Sliter masse med kvalme og vondt i hode.Men har kjøpt meg sea band mot kvalme å det ser ut som det faktisk funker, men kontstant hodepinne er ikke noe særlig det heller :(

Så spennende! Hyggelig å høre fra deg, vi er jo ganske i samme båt da :)

Formen er ikke så ille egentlig, men i hele uke 8 var jeg uhårvelig kvalm på kvelden, kom sånn i 8-9 tiden og holdt ut kvelden. Men ikke merket så mye kvalme de siste dagene egentlig.

Nå er det enenste jeg merker at jeg ikke har noe energi i det hele tatt, helt tom, og det er litt frustrerende. Men når man leser om alt som skjer med den lille spiren så er det jo egentlig ikke så rart at man er sliten, hihi.

Og kjennes magen t som en ballong da, det er sant, værst om kvelden! Ser jo skikkelig gravid ut allerede, haha

:)

Hei.

Jeg også har temin 29. januar. Har tre barn fra før. 2 store fra et tidligere ekteskap og en gutt på 3 1/2 år. Er fryktelig kvalm og har spydd i snart 6 uker. Har kanskje begynt å avta litt siden jeg ikke har spydd så mye de siste dagene, men masse kvalm og brekkninger. Ser veldig frem til det gir seg. Er ikke så lett og glede seg når formen er så elendig. Var kvalm forigje svangerskap, men da var jeg så inderlig trøtt i tillegg og tror jeg sov det meste av meg. Spydde bare en gang med sistemann.

Kjempe kjekt å høre at flere har termin på samme dato. Blir spennende når vi kommer på ultralyd og fortsatt datoen står...

Ja spennende med termin på samme dato. Jeg var på tidlig UL da jeg var 7+1 og jordmor der kom med samme dato som utregningene jeg hadde. Skal ha UL igjen etter uke 12 (må det for min egen skyld, har mistet før så vil vite at vi klarte de første 12...) Blir spennende å se da om det fortsatt er samme dato :)

Er det forskjell på hvilken uke det er lettest å finne "mest riktig termindato"? Om det er tidlig eller sent i svangerskapet? Som sagt, mye man ikke vet som førstegangs rugemaskin :)

Annonse

Annonse

Hei alle sammen :)

Jeg har foreløpig fått termin 25 januar <3 så morro at det er flere som venter sent i januar .. morro og prate med andre som ligger likt som en :)

Formen min begynner å bli bedre nå , har vært veldig kvalm noen uker . På kvelden blir jeg skikkelig oppblåst. Jeg venter første barnet og det er så innmari spennende :)

Hej hej:)

Kul att så många har lik terminsdato. Själv har jag det 31 januari.

Har en gutt på 19månader. Den graviditeten var helt perfekt. Men den här är inte alls lik... Småkvalm och dödstrött hela tiden. Har inte mycket energi kvar till lillen:( Känner att det händer massa med kroppen.

Har redan blivit avslöjad av magen på jobbet:)

Så morro at vi er så mange som har termin samtidig! :)

Kunne ønske tiden gikk litt fortere ja, gruer/gleder meg noe veldig til å ta en ultralyd når jeg har tippa 12 uker ja... Men ikke sååå lenge igjen nå folkens :)

Eneste jeg merker annerledes på kroppen nå er at magen er skrekkelig oppblåst, føler meg som en ballong! Også er puppene ganske ømme. Men det "værste" er at jeg ikke eier energi, ikke like trøtt som jeg var tidligere, og godt er det, men ganske slitsomt å være helt pumpa hele tiden.

Men aldri så godt at det er godt for noe :) "trøster" meg med at så lenge jeg fortsetter å kjenne symptomene bør jo alt være greit med ostepoppen ;)

Termin 29.jan her også. Kan sove hele døgnet hvis jeg hadde kunnet.. Er ekstremt trøtt og sliten. Sover minst 12 timer i døgnet. Gjerne 14 timer også... Skikkelig kvalm, men spyr ikke. Bekkenet har begynt å trøble, men det overraska meg ikke, siden jeg har hatt trøbbel med det siden jeg ble gravid første gang i 2004... Venter nå nr 3. Jeg er mer urolig i dette svangerskapet enn jeg var i de to første,men så har jeg sett og opplevd mer siden da også...

Oi det var mange som faktisk har termin i slutten av året ja :)

Formen eller kvalmen min er mye bedre etter at jeg kjøpte meg SEA BAND, det funker som bare det :) Men sliter med mye vondt i hode :S

Ellers så syns jeg magen vokser veldig fort, lest det at når man venter nr 2 så blir magen fortere stor og på meg stemmer det helt klart..Så det å skjule at jeg er gravid nå er helt umulig altså.

Ja mange med termin i slutten av januar, morro :D

Litt bekymret jeg nå egentlig. Har hatt vondt i puppene og følt meg skrekkelig oppblåst de siste ukene (ikke klart å kneppe igjen øverste knapp i noen av buksene mine....) Men i dag er jeg plutselig ikke oppblåst lenger, og puppene gjør ikke lenger spesielt vondt... Ikke morro!!! Men har lest litt på nettet, og det er visst vanlig at man man mister sånne symptomer mellom uke 10 og 12, og begynner jo på uke 10 i morgen...

Men må innrømme at selvom det tydeligvis er mange som opplever dette, så blir jeg skrekkelig bekymra!!!

Det burde ikke vært lov å utsette folk for sånn psykisk stress som 1. trimester er!!! Uff. Kunne ønske jeg kunne gå i hi og ligge i koma i 3 uker til......!

Jeg har termin 3. februar, men skal ta planlagt ks, så det blir nok et slutten-av-januarbarn likevel, om alt går etter planen. Jeg er 8+5 i dag iflg legen, og noe helt annet iflg den rare regningen på BiM!

Jeg har LYKKELIGVIS vært mindre kvalm de siste par dagene, og jeg har også fått mer energi. Forrige gang "mistet" jeg også symptomene omtrent på denne tiden, og som du sier Ostepopp, så er det ganske vanlig! Prøv ikke å bekymre deg! Knotten min er 20 mnd i dag, frisk og sprek. :)

Veldig godt å høre!! :)

Og vet jo i teorien at det sikkert ikke er noe å bekymre seg for, for ikke no blod eller smerter.. Men har hatt en SA tidligere i år, og det setter en liten støkk i en altså.. Skal bestille meg en UL time når jeg kommer til uke 12, og håper/satser på at alt er som det skal da :) Jeg vil! Jeg vil! Jeg vil! :)

jeg kunne oxo veldig gjerne tenke meg å gå i dvale de neste 3ukene..hehe...lengter alt for mye etter 2trimester...

Anyway noen som har begynt å tenke på navn ??

Jeg driver å titter masse etter navn og det er ikke lett, siden jeg skal ha et veldig spesiellt navn som oxo er fint...Men har kommet frem til 3jentenavn og 3guttenavn som jeg liker, men min bedre halvdel er ikke så enig i disse navenne..hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...