Gå til innhold

Hodeleie!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten har tatt til fornuft og snudd seg riktig vei:)

Kommer fra UL idag, og jeg er så lettet..

Termin 19 Juli(24 dager igjen).

Har fått time på sykehuset 23 Juli. Settes igang om det ikke er skjedd naturlig!

Har gått 11-12 dager over med de 3 andre.

Så det er max 4 uker igjen fra idag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre!! Har selv vært til legen idag og han har nesten festa seg. Har veeldig vondt nedi der da han presser fælt. Hadde en tegningsblødning den 22 juni og myye vonde kynnere. Legen trodde ikke jeg ville gå til termin som er 19 juli etter mens termin og 21 juli etter ul termin. Har en stor gutt i magen så håper det stemmer. Han har nesten ikke plass igjen der inne sa legen. Klem.

Skrevet

Ja jeg er så glad:)

Nå ser jeg lysere på alt fremover:)

Spennende med deg da, kan jo skje når som helst:)

Gøy, du får oppdatere:)

Idag ble gutten min målt til ca 3750.

Blir nok rett over 4 ved fødsel.

Skrevet

Åh du så deilig!!! Gratulerer med "rett vei"! jeg var inne for å få en ny ytre vending i dag, men ombestemte meg i grunnen i natt. Vi har snakket om det her hjemme og han har enda litt tid på å sun seg selv ennå. så vi fikk ny time neste fredag. Om han ikke har snudd seg selv til det, så får vi dato for ks.

Krysser fingrene for att han holder seg rett vei nå da ;0)

Skrevet

Herlig da!! Jeg var på ul i går og fikk se at han endelig lå med hodet ned! :-D Strålende fornøyd med det! :-) Han er 3210 gram. 4 uker/30 dager til UL termin, 25 Juli! :-)

Hvorfor blir du satt i gang egentlig? Fordi du har gått så lenge over med alle de andre? Krysser fingrene for at det skjer naturlig da! :-)

Skrevet

Hei:)

Legen vil nok bare være grei med meg, han sa at de evt kunne ta vannet på meg den dagen og hjelpe til.

Er fordi jeg har gått over med de andre. 11-11-12 dager.

Og er stor og tung allerede. Høy bmi.

Nå pakker jeg bagen min;) Hehe

Skrevet

Hehehe, det fikk jeg og beskjed om å gjøre, men den ble klar forige uke! Skal til jordmor til fredag, da ville hun tøye meg i og med han er så klar som han er. Håper hun klarer det for nå makter rett og slett ikke kroppen mer. I tillegg fikk jeg jammen med hemoroider i natt så håper det bedrer seg i en fart m stikkpiller og scheriprockt. Er kjempeglad på dine vegne. satse på det setter igang av seg selv hos oss ganske snart hihi. Klem

Skrevet

Her var det også hodeleie i går på ks-samtale m/ul... Jeg er nå kjempestressa for at han skal snu seg gal vei igjen, men forhåpentligvis blir han på plass... Veldig mye bevegelse i hele går, blir litt små-vill av å kjenne på magen, tolke spark...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...