mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Ble ferdig på termindatoen jeg Trudde ikke veslefrøkna skulle være SÅ presis, men nei da, hun ville ut på termindatoen hun Fødselen: Riene begynte på lørdagen(19.06.10) ved 6 - 7 tiden. Var litt vrang og sa jeg skulle spise før jeg dro på føden, men ved 9 tiden måtte jeg krype til korset og ringe føden for da var det skikkelig vondt. Kom opp på føden ved 10 tiden og fikk beskjed om at der var det 3 cm åpning, men allerede en time etterpå var åpningen kommet seg opp på 5 cm. Det gikk fort og radig. Brukte ikke epidural, men fikk petudin og lystgass. Det varte og rakk og kl 01.24 kom veslefrøkna ut, det lille underet var ei nydelig lita jente Mannen min og jeg ble så glade over at det var over og at vi nå endelig kunne holde babyen i armene i stede for bare å ha det i magen Veslefrøkna, som har fått navnet Nathalie, var 3230 gram og 47 cm lang Ei nydelig lita tulle, guttene er såååå stolte over den lille søstera si De passer på henne og sier hele tiden at de er så glad i henne Men nå var det godt å få henne ut ^^ *overlykkelig*
sprellemor Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Gratulerer! Å, jeg kan ikke vente til det er min tur!Og det er det snart :-)Så deilig det må være å kunne legge henne fra seg litt innimellom, ev gi henne til mannen så han kan bære i stedet. Det var bra at alt gikk bra :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Gratulerer så masse med jenta! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå