Gå til innhold

MÅ man ha vognpose? liten hard bag ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har emmaljunga city cross med hard bag og den er såpass liten at jeg er redd det blir veldig trangt oppi der med en vognpose i tillegg. Tenker å legge saueskinn i bunnen og så baby med dyne og teppe oppå der. Hva tror dere om det? Eller bør jeg ha vognpose? viktigst er det vel at barnet holder seg varmt? har hørt voksipose er så bra, men må jo få plass til babyen hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke nødvendig med vognpose no i denne varmen tenker jeg :P

Skrevet

Jeg har kjøpt Brio Go, den har også veldig liten bag, dermed passer ikke den vanlige voksiposen jeg hadde lyst på, prøvde den i butikken.

Men jeg fant en annen som passer kjempefint, og som også passer til sportsdelen, i tillegg kan den forlenges/skøytes på ettersom barnet vokser. Jeg har ikke tenkt å bruke den med det første, holder vel med en dyne nå på sommern, men så snart høsten kommer, blir jeg å ta den i bruk. Den heter Voksi Urban.

http://www.voksi.com/view_product.php?id=23

Skrevet

den ser veldig fin ut. Så på nettsiden at de har noe som heter classic mini også. Den er visst mindre enn den vanlige. Glemte å skrive isted at jeg har termin i september og da er det vel mer nødvendig enn nå med ordentlig varme nedi vogna. Skal sjekke ut voksiposene mer! :o)

Skrevet

Sommerstid og tidlig på høsten er det ikke nødvendig med pose. Da holder det med dyne og seinere så supplerte hvertfall jeg med tepper og tykkere klær. Da det ble kaldt så måtte vi uansett bytte til sportsdelen så da var det ikke noe problem med å bytte til pose. Vi får baby nå på samme årstid som sist så da løser vi det nok slik igjen=)

Skrevet

Jeg så ikke at du hadde svart i mellomtiden her. Fra september av så tror jeg nok du gjør rett i å skaffe en pose til å ha i bagen ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...