Gå til innhold

Jeg er så urettferdig mot datteren min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å gå gravid nå at jeg holder på å klikke! Er fire dager etter termin, og synes ting kan skje snart. Masse vonde kynnere og smerter i bekkenet, men allikevel skjer det ingenting.

Jeg orker ikke leke ordentlig med datteren min på 1,5 år.. Jeg ser at hun kjeder seg stakkars, men klarer ikke holde tritt med henne lenger.. Har bare lyst til å grine. Stakkars jenta mi som har en så sliten og grinete mamma nå.. Får helt vondt inni meg. Prøver så godt jeg kan å underholde henne, men jeg klarer ikke så mye.

Gleder meg til jeg kan sitte på gulvet med henne og leke uten å ha vondt, eller gå turer som er lengre enn til postkassen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler så med deg!!! Har en sønn på 2 år som alltid har vært veldig aktiv, og jeg klarer jo ikke holde tritt med han lenger... Og jeg er bare i uke 35! Hvordan skal dette gå.. Pappaen hans er kjempeflink med han, så han får jo dosen - men jeg syns det er så trist at jeg ikke kan være med på alt lenger. Gleder meg også veeeeldig til vesla kommer ut, så jeg endelig kan delta litt mer i lek og moro :) Ikke lenge igjen for deg da! Hold ut, snart er det over :))))

Skrevet

forstår deg kjempe godt, har en datter som blir 3år i august å det er lite jeg orker å gjøre med henne, jeg er bare i uke 34 å allerede helt utslitt. pappaen er kjempe flink med henne, men hun er en skikkelig mammadalt så det er vondt å måtte avise henne :( gleder meg også utrolig til gutten blir født så jeg kan være med å leke med henne igjen.

du har da heldigvis ikke så lenge igjen :)

Skrevet

har det på samme måten. Har oppdaget at det er et godt triks å invitere andre barn - med hyggelige mødre - på besøk til oss. Ungene storkoser seg sammen, og jeg opplever det som en super avlastning og slipper dårlig samvittighet! Med te og kjeks later jeg som om det er en kafètur i samme slengen...

Skrevet

Føler med deg ja!

Er i uke 40 nå, har ei datter på 2 som jeg stort sett ikke klarer å holde følge med, i tillegg til kort lunte. Stakkars hun får mer kjeft enn vanlig om dagen ja! Skikkelig monstermamma innimellom!

Fikk helt vondt i magen når hun her om dagen resignert sa : "det kan ikke du gjøre mamma, for du har så stor mage"

Gleder meg til å få ut lillebror, og "bli meg selv igjen"!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Det er godt gutten snart er ute, for det er skikkelig sårt å se henne slik. Har hatt masse besøk i dag, så hun har kost seg veldig i ettermiddag:) Og nå er det helg, så da kan pappaen gi henne litt ekstra også:)

Takk for koselig tilbakemeldinger, follkens:) Snart har vi kroppen vår tilbake. Hehe. God helg, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...