<3Minesmå<3 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Jeg er nå på dag nr 3 over termin.. Å det er slitsomt :s Jeg har veldig lyst til å ringe føden, si at jeg kjenner lite liv og be om å få komme på en kontroll og kanksje være heldig å bli satt i gang ?:-) Noen som har prøvd det før eller som har hørt om noen som har det? For nå vil jeg ha BABY!!
millie+2klumper Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 hehe. Du blir nok bare sendt rett hjem igjen;). For du kjenner jo liv sant? Å det vil jo være sløsing med dyrebar tid da. Tid som gjerne noen andre trenger mer enn deg:/.. Forstår at du er lei altså, tro meg! Men du må nok smøre deg med tålmodighet. ikke lenge igjen nå!!
<3Minesmå<3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Jada, jeg kjenner liv vettu Så jeg er ikke bekymret for det.. Men vil gjerne han skal komme ut nå hehe. Men man må nok bare være tålmodig ja sikkert
millie+2klumper Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 uff, Ja forstår godt at du er lei og utålmodig nå. Jeg er "bare" 37 uker i dag og er møkk lei og gleder meg sååå til å bli ferdig. Jeg synt IKKE det er kos å gå gravid. tror kansje dette blir siste min. Men det skal jeg ikke påstå for bastant enda;) Lykke til. Får no håpe det blir fødsel på deg ganske snart. prøv å ha litt "røff" sex i kveld;) hehe. Bare be mannen om å kjøre skikkelig på. Det gjorde jeg på overtid sist. Sa til mannen at nå måtte han bare kjøre skikkelig på for nå skal denne ungen ut! Å riene startet rett etterpå
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Du blir nok ikke satt igang 3 dager over uten at det er noe spesielt. Jeg var på overtidskontroll på dag 12 og ble ikke satt i gang fordi baby hadde det helt fint. Må nok smøre deg med tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå